BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Nu blev jag ju väldigt nojig för läste i en grupp på fb där man kan va med om man är gravid men även om man försöker.. att man inte ens ska dricka 0,5% ?alkoholfritt vin? när man försöker blir gravid. Jag drog i mig nästan 3/4 flaska igår. Är på bim-8.. dvs ägglossning har redan skett o allt. Har jag sabbat alla chanser denna månad pga ?alkoholfritt? vin igår?
Nu blev jag ju väldigt nojig för läste i en grupp på fb där man kan va med om man är gravid men även om man försöker.. att man inte ens ska dricka 0,5% ?alkoholfritt vin? när man försöker blir gravid. Jag drog i mig nästan 3/4 flaska igår. Är på bim-8.. dvs ägglossning har redan skett o allt. Har jag sabbat alla chanser denna månad pga ?alkoholfritt? vin igår?
Jag blev gravid på bröllopsnatten med första barnet och drack i princip flera glas varje kväll på vår smekmånad i 3 veckor och plussade när vi kom hem. med andra barnet blev jag gravid på första försöket och drack några glas en tjejkväll mellan ÄL och BIM innan jag plussa. så nej, skulle inte säga att det påverkar något. Man måste väl få fortsätta leva lite i Väntan på +
jag lever som vanligt och har alltid gjort tills jag fått pluss på stickan. Har fått två barn under tiden som jag druckit men såklart slutat när Jag fått plus flera dagar innan bim
Hej tjejer!
Jag tog ett test idag igen, helt blankt😢. Vet verkligen inte vad som händer med min kropp. Är jag gravid eller är jag inte gravid?? Var är mensen då??
Blir helt tokig.
Hej tjejer!
Jag tog ett test idag igen, helt blankt😢. Vet verkligen inte vad som händer med min kropp. Är jag gravid eller är jag inte gravid?? Var är mensen då??
Blir helt tokig.
jag undrar samma , testade negativt i morse och hade ägglossning 16 dec 😕
jag undrar samma , testade negativt i morse och hade ägglossning 16 dec 😕
Jag har ett barn testade också positivt samma dag jag väntade mensen. 🧐
Jag har ett barn testade också positivt samma dag jag väntade mensen. 🧐
Hej tjejer! Jag gör er gärna sällskap då vi har börjat på försök till ett syskon. Bim är 5/1. Så lång väntan mellan ägglossning och Bim. Men jag känner samma sak nu som när jag väntade dottern men så svårt det där ifall man inbillar sig. Tänkte börja testa imorgon bitti