• Jossolo

BIM JANUARI 2024

Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari. 

Hoppas på många +++++ 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2024
  • Jossolo

Nelly: ååh nu blir jag lite mer hoppfull :) hoppas jag får ett pluss med vanligt gravidtest då. Men får vänta BIM med å testa :p 

Jag har också funderat på att börja med rosenrot?! Även D-vitamin

• Juliab
    Jossolo skrev 2024-01-04 10:37:17 följande:

Nelly: ååh nu blir jag lite mer hoppfull :) hoppas jag får ett pluss med vanligt gravidtest då. Men får vänta BIM med å testa :p 

Jossolo skrev 2024-01-04 10:37:17 följande:

Jag har ätit rosenrot från CD1 fram till ÄL samt D-vitamin och Omega 3 hela månaderna i två cykler nu.  Får hoppas att det gör någon skillnad.
  • Anonimato

Hej, Har har lite värkar idag men inte alls som vanlig mens känner mig mest uppblåst. Hade en konstig blödning imorse, mest som flytningar med mörkrött trådliknande blod...förlåt om det är mycket information. Har Bim på lördag.

• ems1991

Min mens kom idag på Bim-1. Hinner med en mens till i januari. Hoppas ni andra får ett plus :) 

• LillaPingvin

Här kom mensen idag som beräknat. Håller tummarna för er andra 😃 Söker upp en februaritråd nu istället, om någon hunnit skapa en ☺️

• bebissugen91

Litar inte alls på resultatet av rfsu testerna. Andra cykeln detta händer där jag får positivt på Apotekets egna och inte på rfsu. Några andra som upplevt samma? Med största sannolikhet kommer jag få peak på cb monitorn också imorgon bitti.

• Natalina1451
    Anonimato skrev 2024-01-04 13:46:53 följande:

Hej, Har har lite värkar idag men inte alls som vanlig mens känner mig mest uppblåst. Hade en konstig blödning imorse, mest som flytningar med mörkrött trådliknande blod...förlåt om det är mycket information. Har Bim på lördag.

Låter som implantationsblödning (nidblödning) håller tummarna 🤞🏻 
    bebissugen91 skrev 2024-01-04 19:43:50 följande:

jag tycker också att RFSUs lh -test är väldigt snåla med färgen, men med det sagt har jag fått riktigt starkt på dom också men det har bara dröjt lite mer och varat lite kortare än andra test 😊
Svar på tråden BIM JANUARI 2024