BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Cececilia & Juliab: hoppas 🙏🏻
Nelly: ååh nu blir jag lite mer hoppfull :) hoppas jag får ett pluss med vanligt gravidtest då. Men får vänta BIM med å testa :p
Jag har också funderat på att börja med rosenrot?! Även D-vitamin
Nelly: ååh nu blir jag lite mer hoppfull :) hoppas jag får ett pluss med vanligt gravidtest då. Men får vänta BIM med å testa :p
Hej, Har har lite värkar idag men inte alls som vanlig mens känner mig mest uppblåst. Hade en konstig blödning imorse, mest som flytningar med mörkrött trådliknande blod...förlåt om det är mycket information. Har Bim på lördag.
Min mens kom idag på Bim-1. Hinner med en mens till i januari. Hoppas ni andra får ett plus :)
Här kom mensen idag som beräknat. Håller tummarna för er andra 😃 Söker upp en februaritråd nu istället, om någon hunnit skapa en ☺️
Fler som fått ägglossning enligt tester men sen inte fått mens och negativt test?
Litar inte alls på resultatet av rfsu testerna. Andra cykeln detta händer där jag får positivt på Apotekets egna och inte på rfsu. Några andra som upplevt samma? Med största sannolikhet kommer jag få peak på cb monitorn också imorgon bitti.
Hej, Har har lite värkar idag men inte alls som vanlig mens känner mig mest uppblåst. Hade en konstig blödning imorse, mest som flytningar med mörkrött trådliknande blod...förlåt om det är mycket information. Har Bim på lördag.