BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
BIM idag men ingen mens och inga tecken på det heller. Tog ett clearblue test nyss visade negativt . Vad är det som händer.
Vill lägga till att i tors/fredag så fick jag bruna flytningar när jag torkade mig men sen försvann de. Har extrem trötthet sov bort hela dagen igår. Har typ metalsmak i munnen.
BIM idag men ingen mens och inga tecken på det heller. Tog ett clearblue test nyss visade negativt . Vad är det som händer.
Någon som fått positivt på ägglossningstest men sen inte fått mens (troligen har det inte blivit ägglossning?)
sedan börjat testa igen med ägglossningstester för att tracka nästa? Alltså inte väntar tllls nu ägglossning och mens utan börjat testa direkt för att hinna med sen kommande?
Någon som fått positivt på ägglossningstest men sen inte fått mens (troligen har det inte blivit ägglossning?)
sedan börjat testa igen med ägglossningstester för att tracka nästa? Alltså inte väntar tllls nu ägglossning och mens utan börjat testa direkt för att hinna med sen kommande?
Juliab kunde inte citera dig!
De enda symtomen jag haft är att jag lättare gått upp i vikt än innan samt att min menscykeln krånglar, min cykel har gått från 28- upp mot 50 dagar och mensen dyker inte upp alls ibland.
har även fått mer behåring vid ljumskarna t ex
Tack för infon om metformin! Det var så mycket info jag fick och det enda jag la på minnet var att jag fick metformin för att den var effektiv mot vikten vid denna diagnos enligt honom, nu är jag inte jätteöverviktig utan har lite kurvor bara men uppmanades ändå att gå ner lite i vikt då det var gynnsamt mot sjukdomen/syndromet
@Juliab, vi blev erbjudna hjälp direkt om vi vill, han sa att han kunde skriva en remiss till fertilitetsmottagningen men då det är lite mycket runt om nu så sa vi att vi vill försöka själva några månader till.
Nu har jag min första ägglossning förhoppningsvis efter en proverakur, är på dag 20 och förväntas ha ägglossning idag.