BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Mensen kom imorse.
nya tag för februari
när jag plussade i somras var det 10 dpo, nu var det 9 dpo. båda med testa tidigt, rekommenderar RFSUs eller dom här från abblo pharma, testade tentos samtidigt som RFSU nu och där kunde man inte se på 9dpo eller 10 dpo. Men det var ingen tvekan om man kikade över på RFSUs resultat.
Abblo har jag fått spök med flera gånger så rekommenderar de absolut inte!
babyplan kör jag. de Kan någon gång ge en grå skugga men ska bara tolkas positivt om de blir rosa så de är lätt att leva efter tycker jag. Och billiga, kan köpas i storpack och förbrukas med gott samvete.
när jag plussade i somras var det 10 dpo, nu var det 9 dpo. båda med testa tidigt, rekommenderar RFSUs eller dom här från abblo pharma, testade tentos samtidigt som RFSU nu och där kunde man inte se på 9dpo eller 10 dpo. Men det var ingen tvekan om man kikade över på RFSUs resultat.
Hej, Har har lite värkar idag men inte alls som vanlig mens känner mig mest uppblåst. Hade en konstig blödning imorse, mest som flytningar med mörkrött trådliknande blod...förlåt om det är mycket information. Har Bim på lördag.
Hej!
Var med för några månader sen och tyvärr har det fortfarande inte tagit sig :(
Fick dessutom veta av en slump vid ett gynbesök för några veckor sedan att jag tydligen har PCOS, jag är ung och tidigare haft lätt för att bli gravid för några år sedan så det kom som en chock, nu har vi försökt i snart 1 år utan lyckan.
Fick Metformin men kan inte riktigt se vad meningen med den är? Någon som vet?
BIM 21 januari denna månad och försöker inte ha för mycket förväntningar.
Hej!
Var med för några månader sen och tyvärr har det fortfarande inte tagit sig :(
Fick dessutom veta av en slump vid ett gynbesök för några veckor sedan att jag tydligen har PCOS, jag är ung och tidigare haft lätt för att bli gravid för några år sedan så det kom som en chock, nu har vi försökt i snart 1 år utan lyckan.
Fick Metformin men kan inte riktigt se vad meningen med den är? Någon som vet?
BIM 21 januari denna månad och försöker inte ha för mycket förväntningar.
❤️ vad tråkigt att det inte tagit sig.
Jag har precis själv gått och funderat på om man kan ha PCOS utan symptom. Jag gissar att du inte har några symptom alls mtp att du inte misstänkt det?
vi får hålla tummarna tillsammans 🤞🏻
Hej igen @Memlan, jag hittade några artiklar relaterat till PCOS och Metformin. bland annat texten på skärmdumpen.
ska ni gå vidare med IVF?
Läkaren/Gynekologen måste väl ha berättat varför man skrivit ut Metformin?
Äl idag enligt prognoserna och blev väckt av sambon nyss så kunde inte somna om. Tog tempen nu istället för 6 och kan då se att jag har en tempökning från 36.08 till 36.23 (med omvandlaren). kul att faktiskt kunna se att kroppen funkar, troligen. Visst måste man ha en tempökning i 3 dagar för bekräftad äl?
fick dessutom positivt på LH test igår förmiddag :)
Bim-5 idag ev bim-4 . Beroende på när ägglossningen faktiskt skedde. 😬
Dock noll symptom så har inga förväntingar. Dock ingen molande värk än ,
brukar få det Ca en vecka innan bim. Dock kan man ju ha de även om man är gravid men ja..
Med dottern fick jag symptom innan jag plussade och med andra graviditeter som slutar i mf, ma kom symptomen några dagar efter bim.
Undra om man ska våga testa imon..🤣