BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Jag plussade ju den 30/12 och har såklart testat sen dess, men tycker knappt det äkar något 😩 är såå rädd för att det ska vara en kemisk 😵?💫 men det känns ju som att det borde vara tvärt om omöjligt med kemisk när man plussar så tidigt..
usch, Bim är imorgon och jag är typ 100 på att jag kommer få mens när jag sätter mig på toan på morgonen
bim på lördag. Testade negativt med clearblue ultra tidigt igår. Och i morse så kom det lite rött på pappret när ja torka mig. Börja om på nytt då :(
bim på lördag. Testade negativt med clearblue ultra tidigt igår. Och i morse så kom det lite rött på pappret när ja torka mig. Börja om på nytt då :(
Cececilia: man kan ju hoppas att det är det! Inte haft något mer blödning:)
Okej BIM idag, ingen mens. Men plusset blir inte starkare.. det syns precis på ett vanligt graviditetstest har sånna stickor men det har varit lika synligt de senaste 3 dagarna på de testen som är från 25. så inte ultraridiga test utan det är både apoteas stickor och imorse bytte jag till RFSUs testa ofta för mina från apotea tog slut igår..