BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
1/1 - Madicken2023, 3e barnet, 3e försöket
Ägglossningen är här!
2 veckor av världens längsta väntan nu då😅
Har iaf gjort vad vi kunnat denna gång. 😬
Snart nyår och ännu ett år som nykter då, kanske ett glas bubbel får det bli på kvällen när dottern sover 🤩(var gravid förra men fick missfall) Haft bebis eller varit gravid de senaste åren 4 åren😅
Är dock alltid nykter om vi inte har barn passning så hoppas på en bebis till nästa år så blir det femte året utan nyårsfest 😅👍 🙏🏼
Hur gör ni andra vågar man ta ett glas eller kanske lika väl kan avstå ? 😅
Men trött nu på att leva som mentalt gravid och har gjort i över ett år men utan att vara gravid 🥴
Samma här, blev negativt idag på äl+9. Har 5 billiga teststickor kvar, så fortsätter väl testa tills mens eller + kommer 🤷🏼?♀️
Samma här, blev negativt idag på äl+9. Har 5 billiga teststickor kvar, så fortsätter väl testa tills mens eller + kommer 🤷🏼?♀️
Någon som gör något speciellt för att "maxa fertiliteten"? Förra graviditeten tog jag en större dos d-vitamin vid ägglossning, hade läst om det, den gången blev jag gravid direkt men testade ta lite extra vitamin i december men de gav inte resultat.
Någon som gör något speciellt för att "maxa fertiliteten"? Förra graviditeten tog jag en större dos d-vitamin vid ägglossning, hade läst om det, den gången blev jag gravid direkt men testade ta lite extra vitamin i december men de gav inte resultat.
Hur stor dos d-vitamin tar du då?
I hopp om graviditet har jag i princip slutat med kaffe, socker och minimalt m alkohol. Försöker hålla blodsockret stabilt med bra mat och mellanmål. Ser till att få i mig frukt och grönt, och feta mejeriprodukter. Sen concieve pluskapslar, c,d och e vitamin och omega 3 & q10.
Har inte blivit gravid men märker skillnad på framförallt naglar. Energin genom dagen har blivit bättre med mer mat och mellanmål också 😊 men inget plus än 🤷?♀️
Jaa hoppas det är som ni säger att det bara är för tidigt🙈
Hur stor dos d-vitamin tar du då?
I hopp om graviditet har jag i princip slutat med kaffe, socker och minimalt m alkohol. Försöker hålla blodsockret stabilt med bra mat och mellanmål. Ser till att få i mig frukt och grönt, och feta mejeriprodukter. Sen concieve pluskapslar, c,d och e vitamin och omega 3 & q10.
Har inte blivit gravid men märker skillnad på framförallt naglar. Energin genom dagen har blivit bättre med mer mat och mellanmål också 😊 men inget plus än 🤷?♀️