BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Bekräftad ÄL för mig så jag uppdaterad mitt datum i listan.
1/1 - Madicken2023, 3e barnet, 3e försöket
1/1 Ovissheten, 2:a barnet 6:e försöket (två kem grav)
Lägger till mig här
Cececilia - tack för omtanken , ja det suger verkligen. Hade ett MA i v 10 innan sonen föddes så tänkte väl att jag hade fått min beskärda del av %-en men sån tur hade jag inte
håller tummarna att ÄL dyker upp snabbt så vi kan börja om igen!! Hur har det gått för dig efter ditt missfall?
cutepenguin - wow vad häftigt!! grattis hoppas att kroppen vill komma igång med Äl lika snabbt som din ville
Har precis fått mens om det mot förmodan inte skulle vara något annat men det tror jag inte. Så nästa bim blir för mig 22/1
Äntligen fått bekräftad ägglossning efter sent missfall i slutet på oktober och akut skrapning den 1/12.
skriver in mig på listan
Hej! 1 års försök för att få ett tredje barn. Sista månaden vi kan försöka, efter det blir det IVF. Har sedan förra månaden börjat med massa kosttillskott som b vitamin, d vitamin, co q10, omega 3 och nattljusolja och DHEA började jag med för 3 veckor sedan.
Fick min mens idag tyvärr så förhoppningsvis får jag ägglossning om två veckor. Ber till gudarna att sista försöker innebär tur för oss 🤞🏽
Hej! 1 års försök för att få ett tredje barn. Sista månaden vi kan försöka, efter det blir det IVF. Har sedan förra månaden börjat med massa kosttillskott som b vitamin, d vitamin, co q10, omega 3 och nattljusolja och DHEA började jag med för 3 veckor sedan.
Fick min mens idag tyvärr så förhoppningsvis får jag ägglossning om två veckor. Ber till gudarna att sista försöker innebär tur för oss 🤞🏽
Hade positivt ÄL test 24/12 och nu har vi lyckats få till det 3 dagar i rad. nu har vi gjort allt vi kan så att säga, hoppas på plus om 2 v. Väntan är ju såå jobbig. Trodde inte jag skulle hinna tänka på det men det är ju så pirrigt att försöka skapa barn ändå. Hur tidigt testar ni andra? tar någon tidigt test med clearblue?