BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Hej!
jag hoppar in här med då jag fick mens igår. Har försökt sen slutet av sommaren men inser att amningen sannolikt påverkar /motverkar graviditet tyvärr trots att dottern är två år och ammar ett par ggr dag och ett par på natten. Endast 22 dagar cykel och 7 dagar lutealfas den här gången. :( Och hade två kemiska graviditeter på rad innan. Så kämpar på med att sluta amma nu. Med min korta cykel är det oklart om bim blir i januari men jag hoppas det. :)
1/1 - Madicken2023, 3e barnet, 3e försöket
Lägger in mig själv här.
1/1 Ovissheten, 2:a barnet 6:e försöket (två kem grav)
4/1 LillaPingvin, 3e barnet, andra försöket
4/1 nellys 2a barnet, fjärde försöket
8/1 hejkoala 3:barnet, fjärde försöket
10/1 - jossolo, 3e barnet, andra försöket
12/1 -Kvinnan97, 2a barnet, 2a försöket
nellys: Jag förstår att du känner så, men du har säkert gosa chanser nu att få ett plus. Håller tummarna!! Det låter rimlig att det kan vara så som du misstänker, att det är svårare för kroppen att få igenom en stark ägglossning under amningen. För mig går det inte alls lätt att sluts med amningen, på dagen har det gått bra. Men på natten blir det kaos fortfarande. Så pass att jag verkligen inte klarar att stå emot nästan en enda gång. :( Men ska ta nya tag nu i jul och verkligen försöka. Vi har också den boken men inte fått så mycket hjälp utifrån det än tyvärr. :/
nellys: Jag förstår att du känner så, men du har säkert gosa chanser nu att få ett plus. Håller tummarna!! Det låter rimlig att det kan vara så som du misstänker, att det är svårare för kroppen att få igenom en stark ägglossning under amningen. För mig går det inte alls lätt att sluts med amningen, på dagen har det gått bra. Men på natten blir det kaos fortfarande. Så pass att jag verkligen inte klarar att stå emot nästan en enda gång. :( Men ska ta nya tag nu i jul och verkligen försöka. Vi har också den boken men inte fått så mycket hjälp utifrån det än tyvärr. :/
Någon mer som kör med ägglossningstest? Jag kör det dagligen för första gången denna månad, får se om det hjälper.... Och hur är det egentligen med ägglossningstest, någon som vet, är det när det är som starkast som man har ägglossning eller är det efter det eller vad?
Någon mer som kör med ägglossningstest? Jag kör det dagligen för första gången denna månad, får se om det hjälper.... Och hur är det egentligen med ägglossningstest, någon som vet, är det när det är som starkast som man har ägglossning eller är det efter det eller vad?
Inte haft äl än men tror bim är runt 8/1 :) fjärde försöket nu. mina andra blev till på första försöket. Aldrig varit med om stt det ska ta lång tid innan. Ammar fortfarande och ger det en chans till annars blir det att avsluta amning helt 😭
8/1 pippi12345 3:e barnet, fjärde försöket
hoppar in här då mensen kom idag 😞
8/1 pippi12345 3:e barnet, fjärde försöket
11/1 - juliab, 2a barnet, 6:e försöket