Inlägg från: Hejkoala |Visa alla inlägg
  • Hejkoala

BIM JANUARI 2024

Lägger in mig själv här. 

1/1 - Madicken2023, 3e barnet, 3e försöket

1/1 Ovissheten, 2:a barnet 6:e försöket (två kem grav)
    4/1 LillaPingvin, 3e barnet, andra försöket
    4/1 nellys 2a barnet, fjärde försöket
    8/1 hejkoala 3:barnet, fjärde försöket 
    10/1 - jossolo, 3e barnet, andra försöket 
    12/1 -Kvinnan97, 2a barnet, 2a försöket

• Hejkoala

Fast smiley direkt på cb lila digitala test.  andra månaderna har jag fått blinkande i 3-4 dagar innan men denna månad va det bara rund cirkel 2 dagar sen nu fast smiley dvs ägglossning inom 48h.. kan de stämma? Bör man inte få blinkande innan fast smiley?

• Hejkoala

Jag har varit gravid 2 gånger innan och varje gång alltid känt symtom som spända bröst, illamående 1 vecka efter äl. Vi är inne på 4:e försöket och jag bara önskar jag är gravid denna gången men hoppet är noll då jag verkligen inte känner ett enda symtom, är på dag 8 efter äl nu. Någon som har lite pepp? kan man va gravid utan symtom tidigt fast man gjorde de dom andra graviditeterna? 

• Hejkoala

Nu blev jag ju väldigt nojig för läste i en grupp på fb där man kan va med om man är gravid men även om man försöker.. att man inte ens ska dricka 0,5% ?alkoholfritt vin? när man försöker blir gravid. Jag drog i mig nästan 3/4 flaska igår. Är på bim-8.. dvs ägglossning har redan skett o allt. Har jag sabbat alla chanser denna månad pga ?alkoholfritt? vin igår? 

• Hejkoala
    Juliab skrev 2024-01-03 13:01:10 följande:

Hur gör ni andra för att klara av väntan mellan ÄL och BIM? 

jag känner hopp och förtvivlan om vartannat. Jag är så less. 

Är testmissbrukare så det är fruktansvärt. Börjar alltid testa äl+9, så de är hemskt, lång väntan. önskar jag kunde slappna av men är svårt när man verkligen längtar efter plusset mer än något annat. Men vissa som kan slappna av säger att man bara ska fortsätta leva o ta test på bim men jag kan aldrig oavsett hur mycket jag än försöker hålla mig ifrån test. 
  • Hejkoala

Hej! 

om ett äl test är positivt (cb rosa) dvs glad gubbe i förrgår.
    sen tog jag lila med och den blinkade i förrgår och även igår.
    idag, imorse tog jag nytt cb lila. Fast gubbe.
    hur kommer det sig att de visar så olika? Enligt de rosa ska ju äl ske inom 48 h och nu med den fasta gubben på lila är de yttligare 48h.. 
    någon som varit med om samma? När sker egentligen äl? 

Svar på tråden BIM JANUARI 2024