BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Lägger in mig själv då mensen hälsade på idag 🙄
10/1 - jossolo, 3e barnet, andra försöket
Jag hänger på här. Mensen redan avklarad, så väntar in ägglossning nästa helg
1/1 - Madicken2023, 3e barnet, 3e försöket
Jag hänger på här. Mensen redan avklarad, så väntar in ägglossning nästa helg // 1/1 - Madicken2023, 3e barnet, 3e försöket
Blev en konstig lista, provar igen!
Blev en konstig lista, provar igen!
Hej!
jag hoppar in här med då jag fick mens igår. Har försökt sen slutet av sommaren men inser att amningen sannolikt påverkar /motverkar graviditet tyvärr trots att dottern är två år och ammar ett par ggr dag och ett par på natten. Endast 22 dagar cykel och 7 dagar lutealfas den här gången. :( Och hade två kemiska graviditeter på rad innan. Så kämpar på med att sluta amma nu. Med min korta cykel är det oklart om bim blir i januari men jag hoppas det. :)
Josslo
Hoppas verkligen på en nyårsbebis 😍
Hej!
jag hoppar in här med då jag fick mens igår. Har försökt sen slutet av sommaren men inser att amningen sannolikt påverkar /motverkar graviditet tyvärr trots att dottern är två år och ammar ett par ggr dag och ett par på natten. Endast 22 dagar cykel och 7 dagar lutealfas den här gången. :( Och hade två kemiska graviditeter på rad innan. Så kämpar på med att sluta amma nu. Med min korta cykel är det oklart om bim blir i januari men jag hoppas det. :)
Trist med kemiska. Tror du amningen kan påverka att ägget inte fäster ordentligt?
Josslo
Hoppas verkligen på en nyårsbebis 😍
Trist med kemiska. Tror du amningen kan påverka att ägget inte fäster ordentligt?
Ja den kan ju göra det, så risken finns ju tänker jag. :/ Verkligen tråkigt, slängs så mellan hopp och förtvivlan i några dagar.
Hoppas det gpr vägen för er med till nyår! å
Jag hoppar in här då mensen kom i förra veckan. Hade längre lutealfas än jag hade innan senaste graviditeten, så nu gissar jag på bim-datum. 😊
1/1 Ovissheten, 2:a barnet 6:e försöket (två kem grav)
4/1 LillaPingvin, 3e barnet, andra försöket
Mensen kom imorse, nu håller jag tummarna, tänk om vi får börja 2024 med ett plus <3
1/1 Ovissheten, 2:a barnet 6:e försöket (två kem grav)
4/1 LillaPingvin, 3e barnet, andra försöket
12/1 -Kvinnan97, 2a barnet, 2a försöket