BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Lägger in mig själv då mensen hälsade på idag 🙄
10/1 - jossolo, 3e barnet, andra försöket
Blev en konstig lista, provar igen!
1/1 - Madicken2023, 3e barnet, 3e försöket
Enligt min app och mina egna beräkningar så skall jag ha ägglossning den 25/12. tänkte i morse att jag tar Ett test idag bara för att. Och tur var väl det för jag fick positivt med glad gubbe på ägglossningstestet 😅
Hade vart tråkigt att missa det!
LillaPingvin: tror jag också hört det! Två dagar innan samt på positivt ÄL och även dagen efter? Men kan ha fel 😅
1/1 - Madicken2023, 3e barnet, 3e försöket
1/1 Ovissheten, 2:a barnet 6:e försöket (två kem grav)
Natalina1451: Jag ser två streck! Grattis 😍😍
Oväntadedrömmen: vad för test har du använt sig utav? Testa tidigt eller vanliga gravidtest? 😁
BIM-5 och ömma bröst Har jag nu. Sen vet jag inte om att få synliga blodådror på brösten något tecken?
bim på lördag. Testade negativt med clearblue ultra tidigt igår. Och i morse så kom det lite rött på pappret när ja torka mig. Börja om på nytt då :(
Cececilia: man kan ju hoppas att det är det! Inte haft något mer blödning:)
Cececilia & Juliab: hoppas 🙏🏻
Nelly: ååh nu blir jag lite mer hoppfull :) hoppas jag får ett pluss med vanligt gravidtest då. Men får vänta BIM med å testa :p
Jag har också funderat på att börja med rosenrot?! Även D-vitamin
Å där kom min mens med 😞 nya tag nästa
månad
Hej igen hörni!
Jag fick positivt ÄL-test idag redan, Och bör då ha BIM 30/1 så händer med hör ett litet tag till 😃
hur långt efter är det man har ägglossning efter man fått positivt på ägglossningstest? någon som vet?