• Karl Alexander

Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?

Män som är singlar i 40-årsåldern, där det är uppenbart att de aldrig haft sex och aldrig kommer ha det heller. Känner ni sympatier för dessa?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?
  • mari123

Det är ju synd om svårt handikappade män som kanske inte kommer ut o kan träffa tjejer MEN fullt friska karlar träffar en kvinna om han har realistiska förväntningar! 

• Postman
    Anonym (Nej) skrev 2023-12-08 12:31:57 följande:
    Nej, problemet ligger inte hos mig då jag endast startar seriösa trådar och inte såna som attackerar människor i grupp, kvinnor eller män för den delen.

Och du - om idioter inte vill bli kallade idioter så har jag ett ypperligt råd till dessa - sluta bete er som idioter. Sluta förstöra forumet med ert hat, snusk och idioti. 

Och jag inleder aldrig nåt hat, jag svarar endast på det. Jag belönar inte idioter med vänlighet. Kommer aldrig att ske. Rikta dina visdomsord till hatarna istället och inte till de som drabbas av hatet och väljer att försvara sig. 
    Nej problemet ligger inte hos dig och detsamma säger motståndarsidan. 🙄 Då får ni fortsätta era meningslösa korståg, ni är alla förlorare. Tyvärr.  
  • Anonym (Derp)
    Anonym (Nej) skrev 2023-12-08 12:31:57 följande:
    Nej, problemet ligger inte hos mig då jag endast startar seriösa trådar och inte såna som attackerar människor i grupp, kvinnor eller män för den delen.

Och du - om idioter inte vill bli kallade idioter så har jag ett ypperligt råd till dessa - sluta bete er som idioter. Sluta förstöra forumet med ert hat, snusk och idioti. 

Och jag inleder aldrig nåt hat, jag svarar endast på det. Jag belönar inte idioter med vänlighet. Kommer aldrig att ske. Rikta dina visdomsord till hatarna istället och inte till de som drabbas av hatet och väljer att försvara sig. 
    Jag håller med. Känns helt ologiskt att bemöta förakt med sympatier. Problemet startar hos dessa personer som inte tar ansvar för att inte starta hatiska trådar (förmodligen för att de innehar en offermentalitet)

Tycker alla har ett ansvar att säga ifrån. (Och definitivt ett ansvar att inte stryka medhårs) Hur ska man annars råda bukt med problemet?
  • Anonym (Derp)
    Postman skrev 2023-12-08 16:03:43 följande:
    Nej problemet ligger inte hos dig och detsamma säger motståndarsidan. 🙄 Då får ni fortsätta era meningslösa korståg, ni är alla förlorare. Tyvärr.  
    Varför brukar du sympatisera med hatiska inlägg?
  • ClumsySmurf
    Anonym (Nej) skrev 2023-12-08 08:53:25 följande:
    Postman skrev 2023-12-08 07:42:20 följande:

Det är en liten klick människor härinne som förstör forumet. Kvinnor som män, ett sådan inlägg som du nu gör bidrar knappast till försoning eller förståelse, istället blir det mer splittring och hårda ord. Det du anklagar andra för sitter du precis själv och gör. 

Mitt mitt råd är att sänka garden, att i ena stunden kalla någon för nedsättande ord och för i nästa tro sig vilja mäkla fred är inte rätt väg att gå. Detta var nödvändigtvis inte riktat till dig om du nu är en utav de anonyma som sköter sig härinne.  

Lösningen ligger knappast heller i att vara passiv och inte säga något när idioter beter sig därefter.

Sen riktigt osmakligt av dig att skifta över skulden på de som drabbas av dessa idioter.
    Nej, att säga ifrån när äckel äcklar sig är knappast likvärdigt med att faktisk bete sig som dessa äckel. Skulden ligger helt och hållet hos de som beter sig svinigt och respektlöst mot folk.

Och precis som i verkliga livet så kommer folk att säga ifrån när någon beter sig puckat och respektlöst. Incels är inte någon exklusiv särgrupp som har frikort från detta heller.

Igen - vill incels få sympati och respekt så måste de också visa sympati och respekt tillbaka. Precis det som alltid fungerat i riktiga livet gäller också online. 
    "Sen riktigt osmakligt av dig att skifta över skulden på de som drabbas av dessa idioter."

Det är inte bara män som är idioter på detta forum, är det bätte att göra som du och lägga hela skulden på män och ge kvinnor frikort?

• Anonym (Maria)

Någonstans kan jag känna sympati för det men då inte enbart män. Men egentligen är det väl inte min hjärtefråga direkt. Ofrivilligt ensamma människor däremot, där det inte främst handlar om sex, där känner jag mer för dem. Speciellt många äldre som sitter fast ensamma i sina lägenheter. Och inte kan göra så mycket åt det själva.

• Anonym (L)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-08 16:14:07 följande:
    Varför brukar du sympatisera med hatiska inlägg?
    mari123 skrev 2023-12-08 12:36:59 följande:

Det är ju synd om svårt handikappade män som kanske inte kommer ut o kan träffa tjejer MEN fullt friska karlar träffar en kvinna om han har realistiska förväntningar! 

Anonym (Nej) skrev 2023-12-07 19:39:27 följande:

Inte för de som hänger härinne iallafall. Vedervärdiga typer som startar osmakliga sextrådar, förstör forumet, pratar snusk och häver ur sig anklagelser mot kvinnor om vartannat.

Finns absolut ingenting att respektera eller tycka synd om för såna grisiga låga typer. 

Läs anonym(Ann)s, Anonym(Mymlan)s och Anonym(Igen)s inlägg. Förhoppningsvis kan ni ta till er något.
  • Anonym (Derp)
    Anonym (L) skrev 2023-12-08 16:36:12 följande:
    mari123 skrev 2023-12-08 12:36:59 följande:

Läs anonym(Ann)s, Anonym(Mymlan)s och Anonym(Igen)s inlägg. Förhoppningsvis kan ni ta till er något.
    Vad pratar du om? Förklara hur jag är hatisk?
  • Anonym (L)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-08 16:43:13 följande:
    Vad pratar du om? Förklara hur jag är hatisk?
    Skrev jag att du var hatisk?
  • Anonym (Derp)
    Anonym (L) skrev 2023-12-08 16:45:18 följande:
    Skrev jag att du var hatisk?
    Därför frågar jag också vad du menar? Du uppfattar mig på något sätt tydligen.
Svar på tråden Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?