Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?
Män som är singlar i 40-årsåldern, där det är uppenbart att de aldrig haft sex och aldrig kommer ha det heller. Känner ni sympatier för dessa?
Män som är singlar i 40-årsåldern, där det är uppenbart att de aldrig haft sex och aldrig kommer ha det heller. Känner ni sympatier för dessa?
Det är ju synd om svårt handikappade män som kanske inte kommer ut o kan träffa tjejer MEN fullt friska karlar träffar en kvinna om han har realistiska förväntningar!
Det är en liten klick människor härinne som förstör forumet. Kvinnor som män, ett sådan inlägg som du nu gör bidrar knappast till försoning eller förståelse, istället blir det mer splittring och hårda ord. Det du anklagar andra för sitter du precis själv och gör.
Mitt mitt råd är att sänka garden, att i ena stunden kalla någon för nedsättande ord och för i nästa tro sig vilja mäkla fred är inte rätt väg att gå. Detta var nödvändigtvis inte riktat till dig om du nu är en utav de anonyma som sköter sig härinne.
Någonstans kan jag känna sympati för det men då inte enbart män. Men egentligen är det väl inte min hjärtefråga direkt. Ofrivilligt ensamma människor däremot, där det inte främst handlar om sex, där känner jag mer för dem. Speciellt många äldre som sitter fast ensamma i sina lägenheter. Och inte kan göra så mycket åt det själva.
Det är ju synd om svårt handikappade män som kanske inte kommer ut o kan träffa tjejer MEN fullt friska karlar träffar en kvinna om han har realistiska förväntningar!
Inte för de som hänger härinne iallafall. Vedervärdiga typer som startar osmakliga sextrådar, förstör forumet, pratar snusk och häver ur sig anklagelser mot kvinnor om vartannat.
Finns absolut ingenting att respektera eller tycka synd om för såna grisiga låga typer.