Inlägg från: Anonym (Derp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Derp)

Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?

Sex borde ingen kunna ta för givet. Det handlar ju om andra människors samtycke. Har därför svårt att empatisera. Känner mig provocerad när vissa på forumet gnäller och tycker det är andras ansvar att ge dom sex.

Jag kan däremot förstå och empatisera med folk som känner ensamhet.

• Anonym (Derp)
    Anonym (Nej) skrev 2023-12-08 12:31:57 följande:
    Nej, problemet ligger inte hos mig då jag endast startar seriösa trådar och inte såna som attackerar människor i grupp, kvinnor eller män för den delen.

Och du - om idioter inte vill bli kallade idioter så har jag ett ypperligt råd till dessa - sluta bete er som idioter. Sluta förstöra forumet med ert hat, snusk och idioti. 

Och jag inleder aldrig nåt hat, jag svarar endast på det. Jag belönar inte idioter med vänlighet. Kommer aldrig att ske. Rikta dina visdomsord till hatarna istället och inte till de som drabbas av hatet och väljer att försvara sig. 
    Jag håller med. Känns helt ologiskt att bemöta förakt med sympatier. Problemet startar hos dessa personer som inte tar ansvar för att inte starta hatiska trådar (förmodligen för att de innehar en offermentalitet)

Tycker alla har ett ansvar att säga ifrån. (Och definitivt ett ansvar att inte stryka medhårs) Hur ska man annars råda bukt med problemet?
  • Anonym (Derp)
    Postman skrev 2023-12-08 16:03:43 följande:
    Nej problemet ligger inte hos dig och detsamma säger motståndarsidan. 🙄 Då får ni fortsätta era meningslösa korståg, ni är alla förlorare. Tyvärr.  
    Varför brukar du sympatisera med hatiska inlägg?
  • Anonym (Derp)
    Anonym (L) skrev 2023-12-08 16:36:12 följande:
    mari123 skrev 2023-12-08 12:36:59 följande:

Det är ju synd om svårt handikappade män som kanske inte kommer ut o kan träffa tjejer MEN fullt friska karlar träffar en kvinna om han har realistiska förväntningar! 

Läs anonym(Ann)s, Anonym(Mymlan)s och Anonym(Igen)s inlägg. Förhoppningsvis kan ni ta till er något.
    Vad pratar du om? Förklara hur jag är hatisk?
  • Anonym (Derp)
    Anonym (L) skrev 2023-12-08 16:45:18 följande:
    Skrev jag att du var hatisk?
    Därför frågar jag också vad du menar? Du uppfattar mig på något sätt tydligen.
  • Anonym (Derp)
    Anonym (L) skrev 2023-12-08 16:47:32 följande:
    Har du läst inläggen jag syftade till?
    Du citerade mig där jag frågade någon varför denne sympatiserar med hatiska inlägg.
    Du hänvisade mig till ett inlägg som sympatiserar med män som vill ha sex men inte får det.

Förklara vad du menar.
  • Anonym (Derp)
    Anonym (L) skrev 2023-12-08 16:54:46 följande:
    Ok, jag var otydlig där, jag valde varsitt inlägg från er 3 för att jag ville uppmärksamma er på de inlägg jag refererade till. Det var inte nödvändigtvis just det jag citerade som var mest relevant. 
    Jag står fortfarande för min åsikt, vilket är:

"Sex borde ingen kunna ta för givet. Det handlar ju om andra människors samtycke. Har därför svårt att empatisera. Känner mig provocerad när vissa på forumet gnäller och tycker det är andras ansvar att ge dom sex.

Jag kan däremot förstå och empatisera med folk som känner ensamhet."

• Anonym (Derp)
    Anonym (L) skrev 2023-12-08 17:04:15 följande:
    Vad anser du om det som de 3 kvinnor jag refererade till skrev?
    Det har jag ingen åsikt om. Det borde du rimligtvis fråga dom om. Hur vet du att det är kvinnor förresten? Handlar det om dina egna fördomar?
  • Anonym (Derp)
    Anonym (L) skrev 2023-12-08 17:20:18 följande:
    Vadan denna undertrycka aggressivitet? Vilka fördomar syftar du på?
    Förklara aggressiviteten.

Fördomar om att de tre kvinnorna du talar om är kvinnor. Tydligen så är jag inräknad bland dessa tre, och jag är man.
  • Anonym (Derp)
    Anonym (L) skrev 2023-12-08 18:09:42 följande:
    Hur vet jag att du är man och inte kvinna? 
    Är det en fördom att dessa tre är kvinnor som de utger sig för? Vad är fördomen i så fall? Att det finns empatiska kvinnor?
    Vilka tre snackar du om? Tydligen så är jag en av dessa tre kvinnorna. Vad du fördomsfullt tror om mig struntar jag faktiskt i. Jag har ju berättat att jag är en man. Du kopplar tydligen ihop vissa åsikter med kön. Jag är inte den enda mannen här (enligt undersökningen) som inte känner empati för trådens ämne. Huruvida de andra två är kvinnor eller inte vet varken du eller jag.

Varför berättar du inte vad det är som gör att du tolkar mina inlägg som aggressiva?
Svar på tråden Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?