Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?
Män som är singlar i 40-årsåldern, där det är uppenbart att de aldrig haft sex och aldrig kommer ha det heller. Känner ni sympatier för dessa?
Män som är singlar i 40-årsåldern, där det är uppenbart att de aldrig haft sex och aldrig kommer ha det heller. Känner ni sympatier för dessa?
Så du blev svarslös? Du sitter alltså och killgissar att jag relaterar till er som kvinnor?
I nästan vartenda av dina inlägg finns en undertryckt aggression, du är förmodligen hemmablind som inte noterar det själv, vilket inte är konstig, hemmablind blir de flesta.
Det är talande att betydligt fler kvinnor har sympatier för barnlösa kvinnor är sexlösa män.
Det beror sig på. Vissa personer har bara haft otur i det genetiska lotteriet eller så är de late bloomers. Känner några som fick till det först när de blev lite äldre. Hamnade i kompisfacket. En kille hade inga tjejer alls och blev senare sambo och pappa med första kvinnan han hade sex med. Blev verkligen jätteglad för hans skull.
Andra förstår man precis varför ingen är intresserad av dem. De sistnämnda känner jag ingen större sympati med och i synnerhet inte om de försöker lasta över ansvaret för sina misslyckanden på sin omgivning.
Jag har sympati för denna grupp.