MarieJonsson skrev 2024-06-06 23:33:28 följande:
Dessa spöken i huvudet, här har jag legat ikväll och oroat mig över att jag INTE känner någon värk i magen eftersom jag borde göra det vid implementation - medan du samtidigt sitter någon annanstans och oroar dig för den värken som jag saknar.
Värk eller inte värk kan verkligen betyda vad som helst i det här skedet - ooooolidlig väntan. Avis på er nu som kommer kunna testa några dagar innan mig, och jag håller verkligen alla tummar för er och för lyckliga besked!
Ja men EXAKT! Allt man känner kan ju i princip tolkas som symtom och man skulle förmodligen inte tänkt på det alls om man inte planerade/försökte bli gravid och så mycket stod på spel.
Sen är det så svårt att veta vad som är symtom från progisarna och vad som är "riktiga" symtom.
Jag är på RD7 och har i ett par dagar varit sjukt hungrig hela tiden och ömma bröst/uppsvälld men de två sista grejerna uppstår ju av Cyclogest också så det är sjukt svårt.
Hungrig blir jag ofta ändå men det är på en annan nivå nu. Är även lite trögare i magen vilket aldrig brukar hända.
När jag var tidigt gravid med min son hösten 2019 var jag dum nog att inte skriva ner/dokumentera mina tidiga symtom så jag minns ingenting haha fy tusan!