IVF/ICSI 2024
Idag (5+2) tog jag ett nytt test, som visade Gravid 3+, har ju så svårt att lita på detta men nu ska jag sluta testa i alla fall och försöka vara glad för här och nu ❤️❤️
Idag (5+2) tog jag ett nytt test, som visade Gravid 3+, har ju så svårt att lita på detta men nu ska jag sluta testa i alla fall och försöka vara glad för här och nu ❤️❤️
Jag kunde inte låta bli utan testade med ett sånt där "testa supertidigt"-test men det var negativt 😓😓
Är på RD9 med en 2-dagars, och 10 dagar efter ÄL.
Känns dumt att testa så tidigt men jag kunde inte hålla mig. Ja ja, testar nog inte igen förrän måndag. Min riktiga testdag är på tisdag.
Hej alla kämpar!
Jag är lite dålig med att läsa och uppdatera här, tycker det är lite bökigt att svara och blir det att jag struntar i det helt.
MEN jag vill bara återkoppla att jag gjorde mitt allra första FET den 13/4. På min testdag den 29/4 var det positivt ❤️ Otroligt glädjande att det tog sig men har svårt att glädjas fullt ut. Kan inte riktigt slappna av och går runt med katastroftankar hela tiden om att jag kommer få missfall eller att det kommer visat sig att jag har fått ett MA när jag gör mitt första ultraljud den 22/5. Hjärnspöken deluxe men antar hela den här resan gör så med en..
Så nu är jag i v.7 och har typ inga symptom. Lite upplåst i magen och somnar vid 21 om kvällarna men det är allt!
Tog ett vanligt test (sticka) som jag hade till övers (har inte öppnat mina CB än) och det var negativt. RD12, morgonurin 😭😭. Jag känner mig så uppgiven.
Eftersom vi redan har ett barn så blir det då att betala 19.000 till för att prova med det sista 2-dagars vi har i frysen.....
Vill knappt våga tänka att det fortfarande inte behöver vara kört, det känns bara i hela kroppen som att det är det
LinneaWookie: beklagar så om det inte tar sig. Så tråkigt att behöva bekosta alla syskonförsök själv, det är galet. Men er lilla bebis ligger där i frysen så fortsätt kämpa ????🏻
Grunkemoj: men WOW dubbel kärlek, vad underbart! Stort grattis till två ❤️ vad det väntat eller inte?
EmmyLo: ja det är så psykiskt påfrestande att vara så på spänn. Är orolig varje gång jag går på toa och torkar mig, eller varje gång det spänner till lite i magen. Och när man behöver som mest positivitet så känns det som att man bara läser om massa MA så nu är det nästan som att jag inbillar mig att inget kmr finnas där på ultraljudet den 22/5. Men så finns stunder där jag ändå lyckas tänka precis så som du säger: att det är störst sannolikhet att allt ser ut precis som det ska ❤️
Godmorgon tjejer 😊
Som förväntat kom mensen nån dag försent (lördag) och testade negativt på testdagens i söndags. Antar att det blir en ny insättning i början på Juni.
Är det någon annan här inne som också ska börja om på en ny ruvar cykel snart?
☀️❤️☀️