IVF/ICSI 2024
Vårt plus blev ett minus och en till kemisk graviditet att lägga till på de två andra vi fått sen vi började med IVF.
Vårt plus blev ett minus och en till kemisk graviditet att lägga till på de två andra vi fått sen vi började med IVF.
Tusen tack bästa ni! Jag tog ett test idag vid lunch igen och det var ännu starkare! Så nu vågar nog jag också lita på det Så sjukt glad, pirrig och nervös! Känns overkligt efter så här lång tid. Hoppas att allt går bra för er andra nu också Håller tummarna superhårt
Ja det är lite oklart med progesteronets betydelse tycker jag...Jag har också fått höra att det egentligen inte finns något som säger att proggisarna hjälper, men att inga kliniker vågar sluta med dem heller eftersom man inte riktigt vet, och man vill inte vara den som säger till en ruvare att det inte behövs och sen går det åt skogen och man kommer älta det till förbannelse.
Så det är väl lite både och, det KAN hjälpa men kan lika gärna vara vilket som.
Så spännande, allihopa!!!
Gjorde återföring av 5-dagars förra veckan och testade negativt dagarna efter men (svagt) positivt igår! ❤️ Med tre olika test och två olika märken? Känns så overkligt - mitt första positiva test, ever! 🥹 Är fortfarande helt skakis när jag tänker på det, och livrädd för att den inte ska vilja stanna?
Vad har ni andra fått för skumma biverkningar/symtom av Cyclogest?
Jag är på ruvardag 8 med en 2-dagars, och får mensliknande smärtor ibland och har bitvis känt att det typ "drar och spänner" i den regionen
Man läser ju in i alla symtom som en galning nu men jag minns inte vad jag hade för symtom sist, det var så länge sen...
Jag gör också FET 😊 Men fick ta ovitrelle vid äl ändå. Så testar ut den nu redan. Min testdag är den 19/5 när är din?
Håller tummarna för oss 🥰