Razorcrest skrev 2024-03-05 15:54:42 följande:
Åh, förstår att det känns läskigt men håller verkligen tummarna för era 2-dagars
Har sett flera som lyckats med det också :) Skönt att ni också har landat i hur ni vill göra med återföringen så kan ni fokusera på det när det väl är dags
Liten uppdatering här. Vi har ju 2 st 2-dagars i frysen nu efter totalfrys pga överstimulering, och tänker vänta med återföring till nästa cykel efter denna (april/maj), men alltså wow jag hade missat att mensen kunde komma så här sabla tidigt efter stimulering/äggplock?!?
De har inte påmint mig om det på kliniken eller sagt något alls haha.
Jag blev helt chockad nyss när det bara började rinna som tusan. Det är bara den 9:e idag och jag brukar få mens runt den 15:e-16:e.
Dessutom börjar alltid min mens med liiite blod först och den större mängden kommer först efter några timmar. Nu var det bara BAM! utan förvarning
Men det kanske brukar vara så? Vi gjorde ju ET de tidigare gångerna så det lär väl vara därför jag inte minns detta från de gångerna.
Någon som vet något om ifall cykeln stannar på detta datum sen eller om den tenderar att hoppa tillbaka?
För isf behöver jag ju inte vänta riktigt lika länge sen