EmmyLO skrev 2024-02-29 09:41:50 följande:
Ah, jag fattar! Tänkte på dig häromdagen och blev återigen glad över att de lyssnade på dig. Så himla spännande med 2 april, blir pirrig för din skull! Då har du också en månad av fri hopp och lek!

Känns det som att du lite grann kan vila i det?
Tack snälla du för stöd och pepp! Du ska veta att jag uppskattar det jättemycket. Efter en lång veckas väntan ringde Livio igår. Jobbade hemifrån för jag gjorde mig beredd på att klappa ihop, haha. Vi fick ju ut åtta ägg och barnmorskan berättade att alla åtta befruktades, och bara det gjorde mig så glad. Sen var det fyra som utvecklades vidare dag 5-6, så nu har vi fyra blaston i frysen.

Trots min initiala oro och besvikelse, så är jag så otroligt tacksam.
Åh tack vad du är gullig!

Det känns verkligen så mycket bättre nu när vi har en plan som jag också känner mig bekväm med och som jag vet fungerar. Även om det såklart känns suuuuperlångt bort nu så försöker jag fokusera lite på annat :) Imorgon åker vi till England över helgen och tror det är precis vad vi behöver. Komma bort lite och bara roa oss.
Åhhh! Det är ju ett toppenresultat! Vad glad jag blir för din skull

Så skönt att för er nu att veta att ni har ett gäng i frysen och kunna fokusera på det framåt. Fick du veta hur planen ser ut? :)