BF aug 2024
Hej!
Nyligen plussat och har BF i början av augusti.
Ni som också plussat nyligen kasnke vill dela glädje oro, symtom, besök på MVC osv.
Hej!
Nyligen plussat och har BF i början av augusti.
Ni som också plussat nyligen kasnke vill dela glädje oro, symtom, besök på MVC osv.
Hade precis ultraljudet. Allt såg bra ut. Grät när hon sade att bebisen levde. Den mätte exakt 7+0 som den ska ❤️ bf 1/8
Hejhej, jag plussade i onsdags och bf enligt beräkning 16/8, men tror att ägglossningen eventuellt var sen så kan ligga lite senare egentligen. Är min första graviditet och kan i princip ingenting om allt alla skriver om, att man kan mäta och se ökning på stickorna. på rfsusticka fick jag ett mycket svagt streck och på clear blue fick jag gravid. lite orolig dock för jag tog en till rfsusticks dagen efter och jag upplevde den svagare och idag har jag börjat få ?känningar? på vänstersida av naveln och neråt. Ingen smärta men typ samma känsla som en sträckning eller träningsvärk. Oroar mig för utomkvedskap :/
Jag hoppar också på här! Jag är 28 år gammal och plussade i torsdags (14 dec). BF är 22 augusti enligt olika gravidappar. Det är min första graviditet, och det har varit otroligt mycket blandade känslor. Både lycka, oro och ren skräck.
Fick veta sommaren 2022 att jag har sammanväxningar och sannolikt endometrios, vilket skapade en stor oro gällande min fertilitet. Jag och min sambo var inte redo där och då, utan jag började behandla med ppiller. Vi beslutade oss sedan för att jag skulle sluta med ppiller i oktober i år, så det har gått fort!
Tycker ni det är för tidigt att berätta för familj och vänner? Hur har ni andra gjort? 😊
Hejhej, jag plussade i onsdags och bf enligt beräkning 16/8, men tror att ägglossningen eventuellt var sen så kan ligga lite senare egentligen. Är min första graviditet och kan i princip ingenting om allt alla skriver om, att man kan mäta och se ökning på stickorna. på rfsusticka fick jag ett mycket svagt streck och på clear blue fick jag gravid. lite orolig dock för jag tog en till rfsusticks dagen efter och jag upplevde den svagare och idag har jag börjat få ?känningar? på vänstersida av naveln och neråt. Ingen smärta men typ samma känsla som en sträckning eller träningsvärk. Oroar mig för utomkvedskap :/
Gud vad roligt, grattis! Känner igen mig, allt är också helt nytt för mig. Har du tagit några fler tester sen dess?
Jag känner en stramade/molande värk i nedre delen av magen. Har du liknande? 😊
Vaknade upp jättesjuk, misstänker covid. Nån som vet om hur det påverkar embryot? V 7 idag
Hade diverse symtom efter ÄL som jag inte har i vanliga fall, livmodern har värk typ varenda dag i två veckor och mina bröst ömmar fortfarande som dem brukar innan mens.
Får hem CB digitalt test imorgon, så får väl se vad de visa?
Kl 06.45 imorse var jag och min sambo på gynkliniken?. Vi fick se ett pickande hjärta 😭😭😭❤️❤️❤️❤️ Vi hade redan ställt in oss på att vi fått missfall så känslorna var verkligen all over the place.
Nu vet jag att ett tickande hjärta inte är någon garanti alls för att slippa missfall framöver, men med tanke på blödningarna jag haft och att vi redan trodde att vi förlorat det vi önskat allra mest så blev det överväldigande. Till och med gynekologen fick torka bort en tår ur ögat. 🥲
Hej 🤍 jag plussade igår, bf enligt app den 27/8 🤍 så väääldigt tidigt v4 (3+6)
har idag stickningar i underlivet, någon mer som känt så?
kram C
Hej 🤍 jag plussade igår, bf enligt app den 27/8 🤍 så väääldigt tidigt v4 (3+6)
har idag stickningar i underlivet, någon mer som känt så?
kram C
Grattis! ♥️
jag har typ känt det med, samt molvärk. Om jag nu är gravid så har jag BF 25/8, kul att vi är så nära i tid!
Har du några andra symptom? Typ ömmande bröst? känner du någon trötthet Osv?
Ny länl till fb grupp
https://fb.me/g/p_SrqdNwbyMRLndFnZ/bT1MhKZF