• Filuren888

BF aug 2024

Hej!

Nyligen plussat och har BF i början av augusti.
    Ni som också plussat nyligen kasnke vill dela glädje oro, symtom, besök på MVC osv.

Hjärta

• Svar på tråden BF aug 2024
  • Blomkransen

Grattis allihop, håller tummarna för att det ska gå bra! 😊 Jag är 28 år och väntar mitt första barn. Är i vecka 8 (7+0), bf 8/8.  

Är ny på Familjeliv och tycker att det verkar roligt att följas åt! Vad är det för Facebookgrupp? Vad är skillnad på den och denna tråd? 

• Kvinna1989
    MagganTop skrev 2023-12-22 06:48:28 följande:
    Mina barn är sk pseudotvillingar, skiljer bara ett år och två månader på dem och dom har så roligt ihop. Så kul med barn så tätt 😊
    Ja spännande. :) mina första är de 1år och 7 måns åldersskillnad. Redan nu när äldsta är 2år och yngsta 6 mån umgås dom och leker på sitt eget sätt :) Underlättar också endel måste jag erkänna att jag kan städa och grejja samtidigt. :D
  • Hampee

Jag och sambon har sagt att vi inte köper några julklappar till varandra då vi precis köpt hus. Men blev visst en liten julklapp ändå 🥰 är beräknad till 28/8 enligt NC.

vill gärna också gå med i en facebookgrupp! 

• Villblimamma98
    Hampee skrev 2023-12-23 21:05:14 följande:

Jag och sambon har sagt att vi inte köper några julklappar till varandra då vi precis köpt hus. Men blev visst en liten julklapp ändå 🥰 är beräknad till 28/8 enligt NC.

vill gärna också gå med i en facebookgrupp! 

https://fb.me/g/p_vMi4BHB4diHR7Zqi/u3sj97b1

fb grupp 

• OwlLady

Hej på er! Jag plussade nu imorse efter BIM+3. Skräckblandad förtjusning och sprang in och väckte min stackars sambo som jobbat hela natten haha. Är gärna med i denna tråden. BF 30 augusti 2024 Glad

• Kvinna1989
    Kvinna1989 skrev 2023-12-25 16:03:03 följande:
    När jag klickar på denna öppnas bara min facebook app men ingen grupp hmm..  

Vad heter gruppen? Går de att söka på namn eller om någon kan bjuda in?
    Nu funka de ! :) skicka en förfrågan 
  • Nomen123

Hej 🌟
    jag går in i vecka 7 imorgon, BF 19 augusti ☺️ 
    vi har gjort IVF. 
    det blir mitt 4e barn.. 
    är gärna också med i gruppen 😊
    ultraljud 9/1, längtar så.

• Sjundehimlenfinns

hoppar in även jag 🥰

bf 30 aug, tredje barnet. 

missade precis senare länken till fb som nu gått ut. Får jag plats att vara med? Hade också en mindre fb grupp med förra barnet som är såå mycket trevligare än de stora grupperna. 

grattis till alla plus ❤️

Svar på tråden BF aug 2024