• RahRah

Gaza eller Israel?

🇵🇸 & 🇮🇱 

Vems  ?sida? står du på och varför? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gaza eller Israel?
  • AndreaBD
    RebeckaZ70 skrev 2023-12-08 18:29:33 följande:
    Det var gott om journalister som var embedded med hamasterroristerna den 7 oktober och var med och filmde deras mordorgier. Om dessa dödats är bar en välgärning. Ingen förlust.
    Okej. Jag trodde allt var filmat av terroristerna själva. Men det låter ju rimligt att de också hade hjälp med det. 
  • Meddelande borttaget
  • AndreaBD
    ClumsySmurf skrev 2023-12-08 19:59:26 följande:

2:48

😂😂😂

Han har ju helt rätt. Just det här med att folk är fega, det är ju så. 
  • ClumsySmurf
    AndreaBD skrev 2023-12-09 13:06:41 följande:
    Han har ju helt rätt. Just det här med att folk är fega, det är ju så. 
    en del av det kan nog bero på feghet men nyvänstern är ju inte bara ett gäng korkade fegisar med dåligt konsekvenstänk, de har ju ett korkat trosystem/sekulär religion de följer men jag skulle inte bli det minsta förvånad om de lätt kan byta en extrem mot en annan så om/när de blir rädd för islamisterna på riktigt så finns det helt plötsligt fler fascister.
  • AndreaBD
    Anonym (Fader) skrev 2023-12-07 23:30:42 följande:
    Hur kan du komma med påståenden att det inte stämmer om du nu själv erkänner att du inte har någon aning om vad som hände? 

Varsågod, mera info. Läs och förstå!

www.reportrarutangranser.se/israel-utplanar-journalistiken-i-gaza-tio-reportrar-dodade-pa-tre-dagar-48-doda-sedan-krigets-borjan/
    Det DU länkar till är i alla fall inte värt att läsa. Jag har redan tittat på allt för många som innehöll inget av värde.
  • Anonym (Fader)
    AndreaBD skrev 2023-12-11 11:15:14 följande:
    Det DU länkar till är i alla fall inte värt att läsa. Jag har redan tittat på allt för många som innehöll inget av värde.
    Varför är det inte värt att läsa? Är även alla journalister nu antisemiter också? :)
  • AndreaBD
    Anonym (Fader) skrev 2023-12-15 12:06:37 följande:
    Varför är det inte värt att läsa? Är även alla journalister nu antisemiter också? :)
    Det står i mitt inlägg varför. Men du brukar ju inte läsa...
  • Anonym (Fader)
    AndreaBD skrev 2023-12-15 13:24:53 följande:
    Det står i mitt inlägg varför. Men du brukar ju inte läsa...
    Nej, du förklarar absolut inget. Förklara varför du tycker att nu även journalister som skriver om Israel är antijudiska? Är det antijudiskt att skriva sanningen om det som händer i Gaza? Du tycker även att Amnesty är antijudiskt och HRW och alla andra som kritiserar Israel. Så, man får inte kritisera Israel när tusentals palestinska barn slaktas, annars stämplas man som antisemit? 
    Förklara gärna om du vill visa att du är en seriös debattör, annars framstår du bara som extremt okunnig  inom ämnet.
  • Anonym (vulk)

Det man har att välja på är i praktiken en bunt med religiösa galningar på båda sidor.

Israels galningar ockuperar ju land med sina bosättningar för att de inbillar sig att nån av alla tusentals gudar har "lovat" dem ditten och datten.

Palestinas galningar har som mål att utrota alla judar från vad de inbillar sig vara "deras" (muslimska) land, och inte bara de religiösa galningarna i Israel.

Så, lycka till med"rättvisa" när det kommer till religiösa fantasier. Det är inget som någonsin går att lösa. I alla fall inte innan dylika religiösa kommer upp till normal begåvningsnivå.

Svar på tråden Gaza eller Israel?