• Lyksa

Gravid med BF Juli ♡

Då jag är beräknad runt 3 juli så tänkte jag starta en grupp för oss som är beräknade i Juli månad ????

Välkomna!
    Stort grattis till era fina pluss. 

Jag tänker att det kan vara mysigt med en bf lista när flera trillar in här ????

• Svar på tråden Gravid med BF Juli ♡
  • Anonym (Fyran)
    Princess27 skrev 2024-01-05 15:52:17 följande:

Hej, 
    Igår var jag på mitt första ultraljud vecka 13. Vad tror/gissar/ser ni de blir pojke eller flicka?

Va kul!! Såg allt bra ut?

kön har jag ingen aning om sånt kan inte jag tyvärr! 
  • Fruffe

Kul o hänga här lite även om det mest är på fb nu. 

jag ska på kub på måndag och är nervös. Hoppas allt ser fint ut. Kan dock inte se mina blodprov så vet inte vad jag har för svar på dom. 

kul att allt såg fint ut på kub för er! ❤️

• Fruffe
    Princess27 skrev 2024-01-05 15:52:17 följande:

Hej, 
    Igår var jag på mitt första ultraljud vecka 13. Vad tror/gissar/ser ni de blir pojke eller flicka? //

Finns en tråd om just detta. Lägg bilden där. :)
  • GuldKvinnan
    Fruffe skrev 2024-01-06 20:49:37 följande:

Kul o hänga här lite även om det mest är på fb nu. 

jag ska på kub på måndag och är nervös. Hoppas allt ser fint ut. Kan dock inte se mina blodprov så vet inte vad jag har för svar på dom. 

kul att allt såg fint ut på kub för er! ❤️

Samma här, kub på måndag och kan inte heller se mina blodprov... Är också nervös för 1) om den fortfarande lever och 2) vad jag isåfall får för värden. Håller tummarna för oss <3
  • Anonym (Fyran)

Kub igår allt såg bra ut! 1/20 000 på testerna så skönt 😃  11/7 :) 

• BeeHappy

Stort grattis alla som äntligen fått resultat tillbaka från kub :) Jag gjorde nipt och fick svar i dagarna med bra resultat, så otroligt skönt. 

På måndag tänkte jag berätta för chefen! v 15 nu och svårt att dölja viktuppgången längre:D 

• Anonym (Fyran)
    BeeHappy skrev 2024-01-12 16:46:55 följande:

Stort grattis alla som äntligen fått resultat tillbaka från kub :) Jag gjorde nipt och fick svar i dagarna med bra resultat, så otroligt skönt. 

På måndag tänkte jag berätta för chefen! v 15 nu och svårt att dölja viktuppgången längre:D 

Jag laddar också för det, känns lite besvärligt att gå hem till sommaren när vi dessutom är lite kort om folk?
  • Anonym (Hejhej)
    Anonym (Fyran) skrev 2024-01-12 08:26:54 följande:

Kub igår allt såg bra ut! 1/20 000 på testerna så skönt 😃  11/7 :) 

Åh va skönt! Ja har ultraljudet på tisdag, är väldigt nervös men skönt att det äntligen (snart) är dags. Vad hade du för resultat på blodproverna? 
  • Anonym (Hejhej)

Såg nu att du redan skrivit det 😄

Svar på tråden Gravid med BF Juli &#x2661;