• Lyksa

Gravid med BF Juli ♡

Då jag är beräknad runt 3 juli så tänkte jag starta en grupp för oss som är beräknade i Juli månad ????

Välkomna!
    Stort grattis till era fina pluss. 

Jag tänker att det kan vara mysigt med en bf lista när flera trillar in här ????

• Svar på tråden Gravid med BF Juli ♡
  • Parkblomman1

Hej på er!

hur mår ni?
    någon som hunnit göra något tidigt ultraljud?

igår blev jag superstel och fick ont i höger ljumske. jag staplar fram när jag suttit ner ett tag och vaknade flera gånger inatt av smärtan i ljumsken när jag skulle vrida mig. börjar fundera över om det redan kan vara foglossning? har läst att det kan komma redan från vecka 8. Jag är 6+5 nu.

vad tror ni? eller är jag bara otroligt stel haha? jag har stretchat lite under gårdagen och dagen utan att det hjälpt särskilt mycket. känner någon annan igen sig i detta?

• Anonym (Fyran)

Vul idag! EN 😁 liten krabat där inne med tickande hjärta 😍 vi fick höra hjärtat slå! framflyttat till 15/7 så 8+0 idag 

• Parkblomman1
    Anonym (Fyran) skrev 2023-12-05 17:13:54 följande:

Vul idag! EN 😁 liten krabat där inne med tickande hjärta 😍 vi fick höra hjärtat slå! framflyttat till 15/7 så 8+0 idag 

Åh grattis🥰
  • Anonym (Fyran)

Eller bakflyttad kanske det heter? Hade gått 4 dagar längre än jag trott :)
  • tjatalagom

Wohooo grattis! 

var på ul igår och fick se ett litet hjärta! Är också beräknad 15/7! Exakt enligt mina beräkningar, så bra räknat av mig 😎

• Anonym (Fyran)
    tjatalagom skrev 2023-12-05 21:16:14 följande:

Wohooo grattis! 

var på ul igår och fick se ett litet hjärta! Är också beräknad 15/7! Exakt enligt mina beräkningar, så bra räknat av mig 😎

Stort grattis 🤩

det var ungefär som min beräkning också men hade bestämt mig för att hålla mig till uträkningen efter sista mens till ultraljudet visade något annat :)
  • Parkblomman1

Jag ska på ultraljud imorgon. Enligt mina beräkningar bör jag då vara 7+0. Tror ni att jag kommer att kunna se eller höra någo?

• GuldKvinnan
    Parkblomman1 skrev 2023-12-06 08:03:27 följande:

Jag ska på ultraljud imorgon. Enligt mina beräkningar bör jag då vara 7+0. Tror ni att jag kommer att kunna se eller höra någo?

Ja det tror jag, förutsatt att de inte flyttar tillbaka dig X antal dagar. Håller tummarna, lycka till! :)
  • GuldKvinnan
    tjatalagom skrev 2023-12-05 21:16:14 följande:

Wohooo grattis! 

Jag är också beräknad 15/7! :)
  • Parkblomman1
    GuldKvinnan skrev 2023-12-06 08:14:55 följande:
    Ja det tror jag, förutsatt att de inte flyttar tillbaka dig X antal dagar. Håller tummarna, lycka till! :)
    Tack! Håller tummarna att det ser bra ut.
    Jag har inga barn sedan tidigare så allt är nytt för mig 😅
Svar på tråden Gravid med BF Juli ♡