• Lyksa

Gravid med BF Juli ♡

Då jag är beräknad runt 3 juli så tänkte jag starta en grupp för oss som är beräknade i Juli månad ????

Välkomna!
    Stort grattis till era fina pluss. 

Jag tänker att det kan vara mysigt med en bf lista när flera trillar in här ????

• Svar på tråden Gravid med BF Juli ♡
  • Fruffe
    Villblimamma98 skrev 2023-11-29 19:59:57 följande:
    Jag har ett tidigt ultraljud bokat privat 14/12 I vecka 7+0. Erbjuds inte tidiga här i stockholm. Även bokat 22/12 i 8+1 inför julafton 
    Aah; jag fick boka tidigt. Bor i sthlm. Men betalar såklart för det. annars va det vecka 12 på kub som var tidigast hos min BM. om allt ser fint ut i 8+0 på ultraljudet kommer vi berätta för familjen på julafton. Har ni berättat eller när ska ni berätta? 😍
  • Villblimamma98
    Fruffe skrev 2023-11-29 20:31:10 följande:
    Aah; jag fick boka tidigt. Bor i sthlm. Men betalar såklart för det. annars va det vecka 12 på kub som var tidigast hos min BM. om allt ser fint ut i 8+0 på ultraljudet kommer vi berätta för familjen på julafton. Har ni berättat eller när ska ni berätta? 😍
    Ja precis bokat tidigt men betalar det! ☺️ mina föräldrar vet och om allt ser bra ut för mannens familj veta på jul 🥰
  • Parkblomman1
    Villblimamma98 skrev 2023-11-29 19:59:57 följande:
    Jag har ett tidigt ultraljud bokat privat 14/12 I vecka 7+0. Erbjuds inte tidiga här i stockholm. Även bokat 22/12 i 8+1 inför julafton 
    Jag har bokat på Crocus i Stockholm. Dom erbjuder from 6+0 likaså Vasamamman. Menar du att du inte kan boka in dig hos dessa?
  • Parkblomman1
    Fruffe skrev 2023-11-29 20:31:10 följande:

Vi funderar också på julafton förutsatt att det ser bra ut på det andra ultraljudet ❤️

är också känsligare mot vissa dofter! Hundens mat stinker? tycker också att smaken  på mycket har förändrats. Jag kan vara sugen på något men när jag äter det smakar det inte alls som det gjorde tidigare :(

• j3nnyy

Jag hoppar in här jag med. Bf 5 juli ???? tredje barnet.
    Gjorde ett VUL för två veckor sedan och då syntes ett tydligt litet pickande hjärta.

• Parkblomman1
    j3nnyy skrev 2023-11-29 21:21:08 följande:

Jag hoppar in här jag med. Bf 5 juli ???? tredje barnet.
    Gjorde ett VUL för två veckor sedan och då syntes ett tydligt litet pickande hjärta.

Vilken vecka var du i då?:)

och grattis!!
  • j3nnyy
    Parkblomman1 skrev 2023-11-29 21:25:02 följande:
    Vilken vecka var du i då?:)

och grattis!!
    I v 6+3 ☺️
    Tack!
  • j3nnyy
    Parkblomman1 skrev 2023-11-29 20:53:18 följande:
    Jag har bokat på Crocus i Stockholm. Dom erbjuder from 6+0 likaså Vasamamman. Menar du att du inte kan boka in dig hos dessa?
    På crocus gjorde vi också ☺️
  • Villblimamma98
    j3nnyy skrev 2023-11-29 21:48:40 följande:
    På crocus gjorde vi också ☺️
    Jag har bokat crocus. Var ni nöjda ?
  • j3nnyy
    Villblimamma98 skrev 2023-11-29 21:56:26 följande:
    Jag har bokat crocus. Var ni nöjda ?
    Alltså. Vi fick göra de vi kom för, hon var inte otrevlig eller så men inte alls samma känsla som när jag gjort ultraljud med tidigare barn. Tog typ max fem tio minuter allt som allt, kändes väldigt forcerat och hon rabblade allting på engelska. Har tidigare gjort ultraljud på mamma Mia och hade en helt annan mysig känsla 🙈 är sugen på att göra ett till till ultraljud om vi inte hinner få tid för kub innan jul för att känna oss mer säkra att berätta för barnen på jul, kommer inte välja crocus igen.
Svar på tråden Gravid med BF Juli ♡