• Lyksa

Gravid med BF Juli ♡

Då jag är beräknad runt 3 juli så tänkte jag starta en grupp för oss som är beräknade i Juli månad ????

Välkomna!
    Stort grattis till era fina pluss. 

Jag tänker att det kan vara mysigt med en bf lista när flera trillar in här ????

• Svar på tråden Gravid med BF Juli ♡
  • Villblimamma98

Jag är gravid igen efter missfallet!! Vet inte hur jag ska räkna riktigt då men är beräknad antingen slutet på juli eller början av augusti. får jag haka på er fb grupp?❤️

• Ememem
    Villblimamma98 skrev 2023-11-19 07:53:50 följande:

Jag är gravid igen efter missfallet!! Vet inte hur jag ska räkna riktigt då men är beräknad antingen slutet på juli eller början av augusti. får jag haka på er fb grupp?❤️

Självklart! Har ju följt dig hela vägen! Klart du ska vara med! Så glad för din skull!
  • Villblimamma98
    Ememem skrev 2023-11-19 08:37:00 följande:
    Självklart! Har ju följt dig hela vägen! Klart du ska vara med! Så glad för din skull!
    Tack jag hoppar med ❤️
  • tjatalagom
    Villblimamma98 skrev 2023-11-19 07:53:50 följande:

Grattis!!! Så glad för din skull❤️
  • Anonym (Linda)

Hej använder tyvärr inte facebook längre mem hade varit kul om även trådet håller sig något aktiv 🙂 jag är lite orolig just nu. Har plussat både på cb digital ultratidig samt en vanlig icke-digital cb. Men nu bim -1 så fick jag lite blod på pappret när jag torkade. Minns att i graviditeten med min första blödde jag lite kring bm och allt gick fint ändå. Så tänker att det kan vara så nu också men man blir ju lite nojig 😔 tiden för visa antar jag men väntan är tuff för att se om det blir ett missfall eller om graviditeten fortsätter. Så lite deppig känslor här. Illamåendet har dock börjat komma krypandes igår och idag. Hur mår ni andra? 💛

• Anonym (Fyran)
    Anonym (Linda) skrev 2023-11-19 11:32:31 följande:

Hej använder tyvärr inte facebook längre mem hade varit kul om även trådet håller sig något aktiv 🙂 jag är lite orolig just nu. Har plussat både på cb digital ultratidig samt en vanlig icke-digital cb. Men nu bim -1 så fick jag lite blod på pappret när jag torkade. Minns att i graviditeten med min första blödde jag lite kring bm och allt gick fint ändå. Så tänker att det kan vara så nu också men man blir ju lite nojig 😔 tiden för visa antar jag men väntan är tuff för att se om det blir ett missfall eller om graviditeten fortsätter. Så lite deppig känslor här. Illamåendet har dock börjat komma krypandes igår och idag. Hur mår ni andra? 💛

Jag blödde rättså mycket omkring bim med ett av mina barn, det fortsatte sen ett par veckor (minns inte men kanske två?)han är ett år nu 

jag mår också Illa av och till 😬 haft hg vid tidigare graviditeter så går bara och väntar på att de ska bli värre 
  • Anonym (Nr2)

Väntar lite med den dolda gruppen så man inte råkar träffa på någon man känner där 😂

Vi har inte berättat för någon än! Har ni? Jag ska ringa BM i morgon och boka inskrivning och vill gärna göra ett tidigt VUL för att se hur långt gången jag är och för att se ett hjärta, då känner jag mig säkrare på att berätta för närmaste familj.

• Anonym (Fyran)
    Anonym (Nr2) skrev 2023-11-19 19:36:25 följande:

Väntar lite med den dolda gruppen så man inte råkar träffa på någon man känner där 😂

Vi har inte berättat för någon än! Har ni? Jag ska ringa BM i morgon och boka inskrivning och vill gärna göra ett tidigt VUL för att se hur långt gången jag är och för att se ett hjärta, då känner jag mig säkrare på att berätta för närmaste familj.

Jag har berättat för mina närmsta kompisar bara tar nog resten efter kub 
  • Anonym (Livetärintelätt)

Fick mitt 5 missfall. Hade annars haft beräknat i juni?. 

Svar på tråden Gravid med BF Juli ♡