• Anonym (Afrodite)

Mobbning på FL?

Har en bekant som hängde här mycket för ett tag sedan men som tagit bort sitt konto nu som anser att det är väldigt mycket mobbning härinne. Därav att vännen lämnade FL då hen kände sig väldigt utsatt. Stämmer verkligen detta? Vad är er upplevelse? Både vad ni ser och egna upplevelser 

• Svar på tråden Mobbning på FL?
  • Anonym (Afrodite)
    Slagen dam skrev 2023-10-09 17:38:39 följande:

"PrinsCaspian" får också ha det så bra i framtiden. Det meddelande som Afrodite skrev till Prins Caspian är exakt samma meddelande som AthenaAthena använde för att håva in Fröken Allvar. "Nu blir jag nyfiken, får jag skicka ett PM". Exakt samma. Den person som är så förtjust i att söka på forumet kan kanske hitta det. Från mars. 

Jag sökte faktiskt på ditt nick. Jag kan inte hitta något alls av det du påstår. Du verkar leva i ditt eget drama. Jep, jag är den enda som blivit nyfiken på något härinne och bett att få skicka ett PM på FL någonsin. 
  • Eurydike
    PrinsCaspian skrev 2023-10-09 17:02:29 följande:

Ignorera Slagen dam/Fröken Allvar är mitt råd. Du kommer inte att komma någonstans det är samma tuggande hela tiden anklagelser att du och du förföljer mig. Hon har hotat människor härinne också och anklagat dom för att de ska ha sagt att hon ligger på dumpen. Tråkigt att din tråd och många andras blir kapade av denna person. 

Anonym (Afrodite) skrev 2023-10-09 17:27:56 följande:
    Jag ska, det är ingen idé att resonera med någon som verkar totalt verklighetsfrånvänd. Så det finns en historia av sånt här alltså? Låter sjukt obehagligt, bra att anmälan gjordes. Det låter ju inte klokt. Men nu blev jag ju nyfiken, får jag skicka ett PM? 

Jag har sett en del av det som Slagen dam blivit utsatt för med egna ögon, så nej, det är inte bara inbillning. Mobbning är sjukt obehagligt i alla dess former.
  • Slagen dam

Det är inte jag som lever i mitt eget drama, det är personen som sökte kontakt med Fröken Allvar i mars som lever i sitt eget drama. Detta specifika drama är inte ämnet för tråden. Ämnet är mobbning på FL. Ibland får människor kontakt via FL. Ibland går det bra även utanför FL och ibland inte, men det är inte ämnet för tråden. 

• Anonym (Afrodite)
    Slagen dam skrev 2023-10-09 17:50:04 följande:

Det är inte jag som lever i mitt eget drama, det är personen som sökte kontakt med Fröken Allvar i mars som lever i sitt eget drama. Detta specifika drama är inte ämnet för tråden. Ämnet är mobbning på FL. Ibland får människor kontakt via FL. Ibland går det bra även utanför FL och ibland inte, men det är inte ämnet för tråden. 

Du har ju redan kapat hela tråden så med dina osammanhängande textväggar. Jaha, men nyss var jag ju personen som kontaktat Fröken Allvar hur ska du ha det? Samma person du hänvisar till i tråden som ser ut som en 14 åring? 
  • Slagen dam

Jag menade 1 person och 14 konton. 

• Anonym (Afrodite)
    Slagen dam skrev 2023-10-09 18:09:06 följande:

Svammel svammel
  • Anonym (Afrodite)
    Slagen dam skrev 2023-10-09 18:09:06 följande:

Då är du tydligen inte läs och skrivkunnig

inlägg 133 citerar #128, #131
    Instämmer. Det är tydligare. Man vet vem som är moderator. Man vet vem som har skrivit inlägg. Anonymiteten här är vad som gör att någon kan bli trakasserad av en person som ser ut som fjorton. 

Nej, du menade inte 1 person och 14 konton. 
  • Slagen dam

Anonymiteten här är vad som gör att någon kan bli trakasserad av en (1)person som ser ut som fjorton (14) personer.

Det är smickrande att du intresserar dig så mycket för mina "textväggar" och mitt "svammel" så jag hjälper dig lite med "läskunnigheten" .

• Anonym (Behövs_intemycket)
    Slagen dam skrev 2023-10-09 19:11:10 följande:

Anonymiteten här är vad som gör att någon kan bli trakasserad av en (1)person som ser ut som fjorton (14) personer.

Det är smickrande att du intresserar dig så mycket för mina "textväggar" och mitt "svammel" så jag hjälper dig lite med "läskunnigheten" .

Bra att ha i minnet om man skulle få för sig att det är flera som hugger emot en, när det kanske bara rör sig om 1-3 personer.

• Anonym (Afrodite)
    Slagen dam skrev 2023-10-09 19:11:10 följande:

Nu blev det jobbigt att ljuga? När jag citerade ditt eget inlägg du försöker att få till något annat trots att du själv skrivit svart på vitt det jag påtalade
Svar på tråden Mobbning på FL?