Emmylou91 skrev 2023-10-23 09:29:15 följande:
Hej! Och tack för stöd. Hur går det för alla? Jag ska påbörja min andra IVF nu om typ 1,5 vecka när mensen kommer. kanske har skrivit detta innan men dom har dubblat min menopur och bytt ut rekovelle mot gonal F. Vi får se om jag för fler ägg än 3st denna gång.
Har verkligen gett upp totalt. Ja har ju en son sen innan 3 år kom naturligt och är snart 32 så tänker att efter detta försök så kommer jag lägga det på hyllan och låta det gå ett tag. Orkar verkligen inte med mer syskonförsök är helt slut. Om det blir så blir det annars får det vara känner jag helt ärligt. Och känns så jävla skönt att ?ge upp? dock tror jag inte att jag hade känt på samma sett om jag inte hade min son, är så otroligt tacksam för honom.
hoppas ni mår bra och uppdatera hur det går :)
Håller tummarna för ett fint resultat denna gången! Minns inte, hur gick det med dom 3 äggen sist? Tack o lov för att ni har honom redan ja
![Hjärta Hjärta](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
Kan förstå det
Jo nu är molsmärtan i vänstra äggstocken äntligen något lindrigare så man kan röra sig lite igen. Varit intensivt med 3 akutbesök. Men molandet hänger än i, frustrerande. Får hoppas det släpper, men vi får se. Är pga vänstra äggstocken vuxit fast mot livmodern med ärrvävnad efter senaste äggplocket, det enda de kunde hitta på gynakuten under tredje besöket.
1cappuccino - Hur har det gått för dig?