Emmylou91 skrev 2023-10-04 08:59:16 följande:
FSH456- inga ägg i frys fick bara ut 3 ägg totalt. Och en befruktates.. nu har dom nytt dos och hormon, rekovelle mot gonal f, samt dubblat min menopur. Så får vi se om det förhoppningsvis ger lite fler ägg.
jag håller tummarna att du är gravid!
håll tummarna för mig med. Har ärligt talat gett upp lite. man har ju hört om depression i samband med Ivf. i början av behandlingen kändes det super men efter negativt gravtest och alla väntande dagar så är jag nog inte långt ifrån totalt deppad
Nej denna resan är tuff. Förstår Depp-känslan! Har själv gjort två IVFer och båda slutat i döda embryon och mkt lidande i både fysisk (akuta sjukhusbesök x flera) och psykisk form. Vet inte hur jag ska hitta hopp till försök nr.3. Blev inte bättre nu heller efter senaste beskedet i måndags..
Någon med erfarenhet av högt TSH? Min sköldkörtel verkar inte må bra. 😢 4,4 visade provet på! (Inom IVF vill man vara under 2..). T4 normalt på 15 iallafall. Ingen behandling får påbörjas förrän det är normalt - uppskattar att de tar det allvarligt. Men ser ju inte lovande ut för att det blir ngn start i november som planen var, inget äggplock i år isåfall 😢. Vänta från augusti till januari i väntan, puh va tiden går! Har fått hem ny blodprovsremiss, men inget besked om när det ska tas, suck! Inget kan bara flyta eller funka av sig själv!
FSH456 - håller tummarna för att det kan ha tagit sig!!