Busbuster skrev 2023-08-28 09:45:40 följande:
Det känns spännande, än så länge inga symtom men minns också att det var riktigt tungt sista dagarna innan äggplocket förra gången. Hade ont på baksidan av ryggen minns jag, tungt att gå. Redan dagen efter plocket så släppte den känslan för mig.
Vi har blivit nekade start hela våren pga fullt, tycker också att ett halvår emellan är långt och hade gärna kört direkt i april igen men vad gör man. De håller vårdgarantin.. Väntan och ovissheten är det som varit tuffast tycker jag.
Är det imorgon du ska göra plock? Har du gjort tidigare? Såg att du kände dig nervös, har du någon med dig?❤️
Tråkigt när det är av att vården är överbelastad som de blir uppskjutet. Me som du säger vad ska man göra när de håller vårdgarantin. Skönt att ni får komma igång nu i alla fall.
Precis, plock imorgon. Är riktigt trött på att vara aå svullen och trött i ryggen och benen och allt. Men om allt går som man önskar så är man ju tillbaka i det om ett tag. Men för nu i alla fall.
Det är min första omgång, och våran läkare at att vi inte ska räkna med så graviditet första omgången utan mer se de som en del av utredning.
Men ja, jag är nervös, mest för smärtan som vissa verkar uppleva, har rätt lätt för att svimma med så är rädd att de händer. Min fästman kommer vara med hela vägen.