Alla som genomgår IVF behandling hösten 2023
Tar min enanton spruta 1/9 sen börjar jag med Fostimon Set. Första gången IVF, 41år och äggreserven är asdålig så får en ?provstimulering?
Tar min enanton spruta 1/9 sen börjar jag med Fostimon Set. Första gången IVF, 41år och äggreserven är asdålig så får en ?provstimulering?
Fostimon Set är FSH , får blåsorna att växa. Blir nedreglerad med enanton tydligen va spray restad.
@awesomeginger var det som hade klarat äggplock idag, ursäkta min virriga hjärna! Bra jobbat!
@busbuster och @Loidi hur går era ruvanden?
@Tanya85 hoppas ultraljudet visar redo för plock!
@fs456 hur går det för dig?
är Det någon som forsatt tempa vid ivf? fick min nedregleringsspruta 1/9. Temperaturen ligger högre än jag brukar och relativt stadigt, ingen mens i sikte. Den skulle kommit i normala fall söndag/ tisdag. Är det nedreglering som försenar mensen och höjer tempen?
Var beredd på värsta klimakteriet känningarna men jonglerar med lite vallningar och urk känsla :)
Är det någon som har koll på när mensen brukar komma efter nedreglering? Vill bara dra igång med fostimonet!
Hej!
31 år, har ett barn (naturlig väg) genomgår nu min första IVF. Har lägre amh (0,7) på min första UL var det bara 3 ägg som svarat på behandling? försöker vara positiv men känns lite deppigt med enbart 3st ägg. ska tillbaka på UL om 2 dagar och se om alla 3 blivit stora nog isf ska jag få göra äggplock. Annars avbryts hela processen. Vi får se. Försöker Hålla modet uppe!
Hej alla igen,
Idag var som sagt det första VUL:et och de kunde se 1 blåsa x 14 mm, 1 x 13 mm, 3 x 12 mm och 5 som var ca 9 mm. Jag ska fortsätta med Gonal-F (225) och Ganirelix till på fredag då det blir ett nytt VUL där förhoppningsvis blåsorna vuxit till sig lite.
Så tacksam över att det ändå fanns så pass många blåsor, då jag verkligen inte tog det för givet.
Hur känns det för andra?
Håller tummarna för dig imorgon EMMYLOU91!