Awesomeginger skrev 2023-08-27 08:13:45 följande:
Hej BUSBUSTER.
Hur känns de att vara igång igen? Jag håller med, jag har tagit både gonal-f och menopur nu och i början kände jag inte så mycket, men från stiumeringsdag 12 kändes det riktigt tungt och varit super svullen så bara kunnat ha klänning typ. Skönt med helg när man kan ha mys kläder och slappna av.
Var de ni eller läkaren som bestämdade hur lång tid ni skulle vänta till försök två? 6 månder är rätt lång tid, har de känts bra att få vila i mellan eller önskar ni att ni kunde kört på tidigare?
Det känns spännande, än så länge inga symtom men minns också att det var riktigt tungt sista dagarna innan äggplocket förra gången. Hade ont på baksidan av ryggen minns jag, tungt att gå. Redan dagen efter plocket så släppte den känslan för mig.
Vi har blivit nekade start hela våren pga fullt, tycker också att ett halvår emellan är långt och hade gärna kört direkt i april igen men vad gör man. De håller vårdgarantin.. Väntan och ovissheten är det som varit tuffast tycker jag.
Är det imorgon du ska göra plock? Har du gjort tidigare? Såg att du kände dig nervös, har du någon med dig?❤️