Sjuan84 skrev 2023-11-17 22:55:33 följande:
Hej tjejer!
Sjuan här. Jag loggade helt ut sist eftersom vårt första försök gick åt skogen och jag deppade ihop helt. Då hade jag 10 blåsor, 8 ägg, 4 befruktade och 1 tvådagars som sattes in. Men det gick inte vägen.
Upp på hästen igen och denna gång drog kliniken upp Gonalen till 300 (från 125) vilket gav en jädra skjuts! ÄP idag där de de fick ut 21 (!!) ägg. Planerad återföring på måndag.
Fattar inte hur jag ska palla om det inte går vägen denna gång heller. Eller, det gör man väl antagligen, jag läser ju dagligen om krigare som gjort IVF efter IVF utan att ge upp. Men det är verkligen en mental prövning detta.
Ville bara kika in och säga hej. Stort grattis till alla plus och kram till er som är mitt i behandling!
Kul att se dig igen!
Oj jisses, 21 ägg! Hur ser det ut med risken för överstimulering? Håller tummarna för att du klarar sig från det och kan få en fin återföring!
Jo det är kämpigt. Men så tacksamt att du iallafall har fått en återföring av ett fint embryo! 🙏 Då finns iallafall hopp! ❤️ Hade varit än värre om inget blivit bra alls att ens få åter.
Lycka till! ❤️🙏