• Anonym (hej)

Är incel något man förtjänar att vara?

Få saker tycks provocera människor lika mycket som incels. I varje incel-tråd tar folk chansen att spy galla över dem. Många menar att det inte alls kan vara omöjligt för incels att träffa någon, att de bara inbillar sig det och att de borde skärpa sig.

Om man fortfarande är en incel trots att incel-problematiken inte finns på riktigt. Borde man då skämmas? Förtjänar man att vara en incel för att man inte klarar av något som inte ens är svårt? Borde man känna ett stort självförakt med insikt om att omvärlden (förutom en själv) är helt normal?

Varför väcker incels så starka reaktioner och ilska?

• Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-28 21:57:45 följande:
    det är inte orättvist.
    anser du att kvinnor ska ha fri vilja? Anser du att män ska ha fri vilja?
    Det finns exempel olika personer som på denna hemsida sagt att det är rättvist om vissa män blir utan sexpartner och att det är orättvist om kvinnor inte får orgasm vid sex.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-28 22:00:16 följande:
    Då borde du inte snacka om att sex och förhållande ska inte vara rättvist. 
    Om det inte ska vara rättvist då betyder det ju att din fråga inte betyder något.
    Det ska inte vara rättvist mellan oss. 
    Svara på frågorna. Vill du ha en kvinna du inte attraheras av?

varför får du ha preferenser men inte kvinnor? är dina preferenser viktigare?
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-28 21:56:30 följande:
    Var skrev jag det? Var har jag sagt att endast kvinnor har rätt att svepa ja eller nej? du ljuger och hittar på saker när du får slut på argument
    Du skrev 
    "kvinnor sveper ja på de män de attraheras av. Det ökar chanser för bra sex. Sex med en man man inte attraheras av blir extremt sällan bra sex".

• Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-28 22:00:57 följande:
    Orättvist eller inte är en åsikt. 
    om du anser att det är orättvist att bägge könen kan använda sin rätt att svepa ja eller nej så har du inte varit med om mycket orättvisa
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-28 22:02:35 följande:
    Svara på frågorna. Vill du ha en kvinna du inte attraheras av?

varför får du ha preferenser men inte kvinnor? är dina preferenser viktigare?
    Du är bara intresserad i svaret som du vill höra. 
    Om det är samma sak så måste jag först ha liknade valmöjligheter i verkligheten som många andra har först. 
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-28 22:04:10 följande:
    Du skrev 
    "kvinnor sveper ja på de män de attraheras av. Det ökar chanser för bra sex. Sex med en man man inte attraheras av blir extremt sällan bra sex".
    Detsamma gäller en man. en man får väl troligen bättre sex med en kvinna han attraheras av än en kvinna han bara ser som ett hål väl?

om mannen bara ser kvinnan som ett hål är väl en fleshlight att föredra?
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-28 22:04:21 följande:
    om du anser att det är orättvist att bägge könen kan använda sin rätt att svepa ja eller nej så har du inte varit med om mycket orättvisa
    Din tolkning vad som är orättvist eller inte. 
    Dessutom jag snackar inte om nu att man får säga ja och nej i appar. 
    Jag snackar i allmänhet om sex och förhållande och där någon säger nej eller ja till någon som är intresserad i en. 
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-28 22:05:24 följande:
    Du är bara intresserad i svaret som du vill höra. 
    Om det är samma sak så måste jag först ha liknade valmöjligheter i verkligheten som många andra har först. 
    du har samma valmöjligheter. valet är att välja ja eller nej. samma som kvinnor. vi har inga andra knappar än ja eller nej.

så bra, då har du erkänt att dina preferenser är viktigare än kvinnornas. Och ändå vill du inte erkänna dig vara misogyn kvinnohatare?
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-28 22:05:54 följande:
    Detsamma gäller en man. en man får väl troligen bättre sex med en kvinna han attraheras av än en kvinna han bara ser som ett hål väl?

om mannen bara ser kvinnan som ett hål är väl en fleshlight att föredra?
    Du lätt som du använde det argumentet varför kvinnor ska få välja mellan männen. 
    Inte att sex skulle vara en rättighet sa du inte då. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-28 22:07:32 följande:
    du har samma valmöjligheter. valet är att välja ja eller nej. samma som kvinnor. vi har inga andra knappar än ja eller nej.

så bra, då har du erkänt att dina preferenser är viktigare än kvinnornas. Och ändå vill du inte erkänna dig vara misogyn kvinnohatare?
    Jag har inte erkänt något eller sagt att mina preferenser är viktigare än kvinnorna. 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?