Anonym (hej) skrev 2023-08-28 23:36:14 följande:
Jag tycker att ni uttrycker förakt mot incels. Borde jag börja kalla er för incel-hatare för att markera att jag inte respekterar era åsikter i såna fall? (Ett hypotetiskt scenario)
Jag anser att du skall läsa ordentlig..
Man har rätt att vända sig emot misogyniteten som många inccels har utan att du skall sitta och ljuga ihop om att man för aktar incel.
Det är många i tråden som har sagt att de avskyr
misogyna incels.
Samma personer har också sagt att det finns incels som inte är misogyna och de har de inga problem med alls.
Men av någon anledning så väljer du (medvetet) att hoppa över dessa förtydligande folk gör, man kan ju undra varför du skiter i dessa förtydligande som "MISOGYNA incels".
Hoppar du över
dessa förtydligande helt medvetet för att du skall kunna
skapa dig själv en anledning till kunna kalla andra för iincelshatare?
Eller har du en annan förklaring till varför du konsekvens blundar för att folk vänder sig emot misogyniteten som många (inte alla utan just många) incels har?
Anonym (hej) skrev 2023-08-29 00:10:02 följande:
Att ljuga är en del av de trakasserier ni ägnar er åt. Precis som när man kallade homosexuella för psykiskt sjuka.
Precis, och det är just en ofta återkommande strategi hos dig att du ljuger om vad folk skriver.
Så om du är emot trakasserier, genom ljuga, såå varför använder du dig själv av den strategin i nästan var och varannan inlägg du postar?