Anonym (hej) skrev 2023-07-31 17:57:41 följande:
Du skrev om mig: "I den normala världen är det såna åsikter som säkerställer en individs utanförskap i samhället, sånt som säkerställer att en individ förtjänar att bli kallad för incel. Det är samtidigt något som bemöts med förakt och obehag".
Du bemöter inte ett argument med motargument, utan riktar bara förolämpningar om att andra är "misogyna kvinnohatare". Nu hävdar du dessutom att mina idéer är icke-demokratiska. Vad har du för grund för det förutom att du inte håller med mig?
De flesta andra män (och kvinnor) i den här tråden förutom dig klarar faktiskt av att resonera för och emot olika saker, utan att gå till hätska osakliga angrepp.
Jag har aldrig sagt att någon är en "misogyn kvinnohatare" som motargument. Faktum är att jag aldrig ens använt den termen. Nu fortsätter du hitta på. Ganska fult sätt att argumentera. Allt verkar mynna ut till att du är det självklara offret.
Du frågade i trådstart varför incels blir bemötta så dåligt och om incel är något man förtjänar att vara.
ja, kastar någon ut misogyna, kvinnoföraktande inlägg på nätet, i den vanliga världen så gör sig även denne förtjänt av allmänhetens förakt. Helt självklart. Kasta skit på andra är inget som förtjänar att bli bemött med sympatier. Hur svårt är det att förstå?
Dessutom så försöker du låtsas som att dina åsikter är normala, eller "demokratiska" trots att det inte har någon förankring i verkligheten.
Det är som att du befinner dig i en alternativ verklighet. Du kanske är så pass påverkad av andra incels så du tycker dina åsikter är normala.