BIM Augusti 2023
Ingen mens idag, tjoho! Är på ÄL+9 nu och vanligtvis har alltid mensen kommit ÄL+8. Känns jättebra att lutealfasen i alla fall förlängts en dag.
Peppar, peppar...
Ingen mens idag, tjoho! Är på ÄL+9 nu och vanligtvis har alltid mensen kommit ÄL+8. Känns jättebra att lutealfasen i alla fall förlängts en dag.
Peppar, peppar...
troligtvis äl+8 idag och bim-7. Mår fortfarande ganska Illa,ömma Bröst och molande värk och att de drar neråt i underlivet av och till. Sambon och en Vännina tycker jag ser svullen ut och sambon reagerar på att han tycker jag är väldigt känslig för dofter och värme/kyla,mer trött och lättare till gråt. Jag är för rädd för att tro och hoppas. Rädd för inbillning och bli besviken sen. Usch denna känsla och ovissheten avskyr den och min ångest mår inte alls bra utav de.
När tänkte du testa då? Du kan ju börja prova imorgon redan och slippa fundera så mycket Så länge till!
Vågar man ta och köpa ett RFSU testa tidigt och Testa imorgon eller skall jag vänta till på måndag?? Så nyfiken på varför jag mår såhär
Röstar på imorgon! 😃 med lillan plussade jag starkt äl+10. Ägget måste fäst tidigt och med tanke på dina symtom tror jag ditt också skulle gjort det om de är något, då kan det säkert visas imorgon med.
Nerverna för att testa imorgon är höga!! Känner av massa och sambon reagerar på massa symptom. Drömde inatt om att jag plussade. Men så rädd för inbillning och negativt test imorgon. Sambon säger då tar vi nya tag men skulle känna mig så så dum.
Men jag har så många test hemma. Haha vilket skulle ni rekommendera att jag testar med imorgon?? Eftersom de är bim-5 och äl+10 vad jag tror. Jag har Clear blue early som ger ett streck men sägs ta 6 dagar innan utebliven mens, jag har Clear blir digitalt ultra tidigt som också går 6 dagar innan utebliven mens. Sen har jag ?vanliga? Clear blue som ger plus och digitala veckogivare och så de som heter tent test.
Hjälp mig med era bästa råd och tips. Brukar egentligen bara använda CB men då har de varit de som ger plus. Men de verkar man först kunna ta senare med nu
jag har hört att en del får spök på Clear blue dock ingenting jag själv upplevt innan *peppar peppar* men kanske är bättre med de digitala. Nä vi är väl många som sitter i samma båt med önskan och känna symptom mm. Vet dock inte om de digitala och tidiga CB tar från 25 eller 10 något du eller någon annan vet??
spännande ändå man kan ju ha molande värk även som gravid då liv orden växer så innan mensen kommer så är de ju inte kört. Lycka till 🥰