BIM Augusti 2023
Vad tror ni. Test imorgon eller ej?? Jag mår väldigt dåligt av att gå och fundera. Visst mår dåligt av negativt test också men då vet jag iallafall. Hur hade ni gjort?? Jag och sambon såg ju svagt svagt imorse.
Vad tror ni. Test imorgon eller ej?? Jag mår väldigt dåligt av att gå och fundera. Visst mår dåligt av negativt test också men då vet jag iallafall. Hur hade ni gjort?? Jag och sambon såg ju svagt svagt imorse.
Jag brukar testa varje dag till mensen :p
Tack snälla fina ni för pepp stöd och förståelse. Höll på att nästan kräkas i duschen förut. Men en annan fråga någon här inne som provat att räkna ut på Clear blues hemsida när man tidigast testa??
jag fyllde i min senaste mens där 16/7 och sen när jag fick positivt äl test och tog då 28/7 för då var ju äl test som starkast och så på hur lång mens cykel jag har tog jag vet inte riktigt. Då stod det att jag kunde tidigast imorgon 9/8 kolla med deras digitala testa tidigt. Och från början hade jag egentligen bestämt mig för att testa tidigast onsdag. Sen blev de tisdag och sen måndag och sen söndag. Ja ni fattar.
Borde jag testa med just de testet imorgon?? Hur hade ni gjort någon mer som testat med de?? Står ju från 5 dagar innan utebliven mens kan man testa så om de verkligen är negativt är man inte gravid då?? Eller finns chansen ändå att de bara är tidigt?
Är de någon är vara djur reagerat tidigt på att ni varit gravida eller så??
har en katt och hon brukar vara mysig och nära. kan ligga i knät ibland liksom och så hanska mysig. Men hon är extrem på mig nu!!! Låter mig inte alls va även om jag lyfter undan för att dricka kaffe eller så. Även sambon reagerar och säger att hon är extrem på mig!! Bara funderar om någon märkt så.
vet ju att hundar kan bli beskyddande kring barnvagnen och spjälsängen. Men just såhär innan mm
Tog test nu på morgonen igen?ett Digitalt ultratidigt men inte gravid?🥲🥲måste vara inbillning eller skenfrukts då..
Horisonten: Hoppas du bara har för låga hcg nivåer. Du har ett par dagar kvar väl?
med det sagt så är det så enkelt att läsa in symptom i allt. Jag är sån och vipps så visar det sig att man har placebo eller är typ förkyld
Vi är på exakt samma dagar Horisonten!
Här är det 12 dagar sedan jag fick gladgubbe på ägglossningstestet och dagens graviditetstest visade ingenting.. 😔
Känner mig så besviken. Vill ju så gärna 😭
Någon som vet när det egentligen är som vanligast att plussa??
jag är ändå troligtvis bim-4 och äl 9/10 idag borde de inte visa något med tidiga test om de är något då??
bör jag bara ge upp. När är har ni plussat? Jag minns inte mina eftersom senaste jag var gravid var för 5 år sen. Vet att med dottern plussa jag tidigt men minns inte hur tidigt.