Inlägg från: Horisonten |Visa alla inlägg
  • Horisonten

BIM Augusti 2023

Syskonförsök skrev 2023-08-06 11:36:58 följande:

Det finns digitalt ultratidigt, den som blinkar som är från 10. Den digitala med veckor är 25.

Okej för jag har båda. Jag tänkte nog testa med detta imorgon. Har 2 eller 3 sådana test. Vad tror du? Är de från 10 eller 25?? Så dålig koll. 
  • Horisonten
    Anelaaa89 skrev 2023-08-06 11:43:14 följande:

Horisonten: Det har du rätt i! Ska inte ge upp riktigt än. Håll oss uppdaterade om du testar, hoppas verkligen på ett plus för dig ♥️

Tack snälla❤️blir och testa imorgon tidigt innan jobbet. Så spänd nervös och läskigt och jag vet inte alla känslor och tankar. Nästan så man räknar ner timmar till de fast man borde njuta av sista dagen innan man skall börja jobba imorgon igen efter semestern hahaha. 
  • Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 13:52:26 följande:

De är 10 :) 

Okej tack så mycket 🥰de borde ge utslag imorgon då?? De som gör mig nervös med digital är att de syns ju inte på samma sätt om de är svagt. Så frågan är bör man ta 2 st olika test imorgon??
  • Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 15:04:45 följande:

Alla test som kunnat ses med blotta ögat har jag fått bekräftat med digitalt :) så finns det ett streck så blir det digitala gravid även med ynkligaste strecket någonsin :) och ja, i De flesta fall syns det imorgon men skulle annars mensen inte dyka upp om de är negativt imorgon så har du ju fler att testa med ;) jag fick tydligt streck äl+10 med dottern att de tog på digitalt med veckor. senast jag var gravid och det blev missfall var dock strecket svagt äl+12 men fullt synligt och digitalt 10 test tog det :)

Tack snälla för du dela med dig 🥰sambon tyckte jag skulle testa med detta test nu ikväll men hur länge bör jag hålla mig då?? 

Jag skall ju testa imorgon ändå. Har ju 9 st test hemma varav 6 st test är testa tidiga. Eller skall jag ta CB digitala? De står från 7 dagar  på de andra testet. Vad tror ni?? 

• Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 16:44:30 följande:

kör på säger jag! Jag skulle hållit mig 3-4 timmar åtminstone och inte druckit något på ett tag. ;) MEN jag tog test äl+11 på kvällen efter jag hållit mig 2,5h och plussade senast, det som blev missfall. 

Åh spännande!! Jag skall försöka hålla motverkar 4 timmar. Drack kaffe och gick sen på toaletten och kissa. Så hållit mig snart i 1,45. Så bara kämpa ut lite till 🥰

täbkte ta de billigaste test och börja med idag. Håller er uppdaterade. 4 timmar har gått vid 30 men skall natta mina barn få så kanske blir att jag kan hålla mig 4,5 om de går
  • Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 17:55:27 följande:

Tittar in vid 20;) går säkert bra 19:30 om de blir svårt att hålla hela vägen!

Tack snälla. Håll tummarna be en bön eller vad som är du snäll 🥰så nervös🙈
  • Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 19:11:43 följande:

Håller tummarna!! 🥰🥰

Tack skall gå och ta nu för så kissignödig men är så nervös!! Hållit mig i nästan 3 timmar och 45 min så. Be en bön nu!!🙈🥰
  • Horisonten
    Nomen123 skrev 2023-08-06 20:03:56 följande:
    Jag ser tyvärr inget streck alls.. När har du BIM? 
    Nej jag vet de är ingenting. Jag vet inte exakt men lördag tror jag enligt appen. Har nämligen bara haft en riktig mens cykel sen jag tog ut min spiral
Svar på tråden BIM Augusti 2023