BIM Augusti 2023
Det finns digitalt ultratidigt, den som blinkar som är från 10. Den digitala med veckor är 25.
Det finns digitalt ultratidigt, den som blinkar som är från 10. Den digitala med veckor är 25.
Horisonten: Det har du rätt i! Ska inte ge upp riktigt än. Håll oss uppdaterade om du testar, hoppas verkligen på ett plus för dig ♥️
De är 10 :)
Alla test som kunnat ses med blotta ögat har jag fått bekräftat med digitalt :) så finns det ett streck så blir det digitala gravid även med ynkligaste strecket någonsin :) och ja, i De flesta fall syns det imorgon men skulle annars mensen inte dyka upp om de är negativt imorgon så har du ju fler att testa med ;) jag fick tydligt streck äl+10 med dottern att de tog på digitalt med veckor. senast jag var gravid och det blev missfall var dock strecket svagt äl+12 men fullt synligt och digitalt 10 test tog det :)
Tack snälla för du dela med dig 🥰sambon tyckte jag skulle testa med detta test nu ikväll men hur länge bör jag hålla mig då??
Jag skall ju testa imorgon ändå. Har ju 9 st test hemma varav 6 st test är testa tidiga. Eller skall jag ta CB digitala? De står från 7 dagar på de andra testet. Vad tror ni??
kör på säger jag! Jag skulle hållit mig 3-4 timmar åtminstone och inte druckit något på ett tag. ;) MEN jag tog test äl+11 på kvällen efter jag hållit mig 2,5h och plussade senast, det som blev missfall.
Tittar in vid 20;) går säkert bra 19:30 om de blir svårt att hålla hela vägen!
Håller tummarna!! 🥰🥰
Sambon tycker jag skall ta digitalt imorgon. Jag känner mig bara så dum?🥲🥲