BIM Augusti 2023
Tog ett Clearblue ultratidigt digitalt nu på morgonen - negativt. :(
Mensen ska komma på söndag Så känns rätt tyvärr kört denna cykel med
Tog ett Clearblue ultratidigt digitalt nu på morgonen - negativt. :(
Mensen ska komma på söndag Så känns rätt tyvärr kört denna cykel med
Vad tycker ni?? Skall jag vänta in och se om mensen kommer på söndag eller skall jag testa innan och isåfall när?? Hur vanligt är de och få positivt på bim-4?? borde testet visat Idag om de varit någo? Är äl+10/11
Jag tycker du ska bestämma dig för en strategi. Dvs antingen bestämmer du dig att testa Varje dag fram till BIM eller så avvaktar du BIM. Att ha en bestämd strategi som du följer kanske ger dig mer sinnesro?💗
Kanske. Hittills har jag ju testat varje dag men vet inte vad sambon tycker heller. Är de inte konstigt att de tidiga inte visar något??
sen de Clear blue som gör ett plus som de står att man kan använda från mensen första dag. Går de och använda tidigare??
Någon som vet från vilken dag man kan testa med detta test?? Står från mensen första dag men går de tidigare. Förr vet jag att de stod att man kunde ta de från 4-5 dagar och olika sannolikhet för att få positivt dagar innan bim.
Blir att testa med detta imorgon på bim-3 och äl+10/11
Borde visa imorgon väl
Ja detta testet har jag för mig att jag plussade med dottern från typ bim-3/4 men minns inte exakt. Men när de inte stod när ifrån man kunde testa med det igen så blev jag osäker. Men du menar att detta är känsligare än testa tidiga testet??
Läste detta precis detta så ville dela med mig att de är inte alltid tidiga test visar något fast man ändå är gravid. Så tills mensen kommer finns de ändå hopp kvar.