Malmötjej skrev 2023-07-30 19:03:46 följande:
Jag har hängt i dessa bim-trådarna ett par månader och fick äntligen ett plus den 13:e juli.
Nu har det värsta hänt. Vi fick missfall igår kväll (6+4). Ingen aning om det var en missed abortion eller om det faktiskt hände igår. Massa blod och klumpar. Inte varit hos gyn än men det var så pass mycket blod att det inte finns några tvivel om att det var ett missfall.
Mina symptom försvann tidigt i vecka 6, men har förstått att de kan komma och gå.
Vi har sörjt hela dagen nu och ska försöka samla ihop oss för att orka med vardagen nästa vecka.
Jag har läst på olika ställen att det kan vara lättare att bli gravid direkt efter ett missfall. Har ni några erfarenheter? Jag behöver hopp.
Beklagar verkligen och skickar en stor styrkekram Själv varit med om 2 missfall. I vecka 9+3 och vecka 6+3. Efter varje missfall hade jag en mens i mellan För att låta kroppen vila lite och läka och säker på vilken första Lenadagen blev och allt var ute mm. Men fick missfall och sen gravid igen. Fick mitt andra missfall sen gravid igen som var min dotter som är 10 år. Önskar dig all lycka till och var rädd om dig❤️