Inlägg från: Horisonten |Visa alla inlägg
  • Horisonten

BIM Augusti 2023

Syskonförsök skrev 2023-08-06 20:06:30 följande:

Har varit där, när en är helt övertygad men de inte är något, jag skulle avvaktat någon mer dag Och privat ett vanligt igen. De är tufft att få ett ?inte gravid? slängt i ansiktet.

Jo jag vet. Men ligga jobbigt med helt blankt också. Får se
  • Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 20:19:44 följande:

Det kan ju faktiskt vara för tidigt:) skulle provat ett likadant test imorgon med morgonurin för att vars på det säkra :) sen annars vänta ett par dagar tkll

Jo sambon tycker jag skall de men jag vet inte alls. Rädd och vill inte bli mer ledsen. Löjligt och tro de skulle lyckas så fort absolut. Men mest att jag fortfarande mår illa och allting. Sambon tycker jag mår för dåligt för inbillning men jag vet inte 
  • Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 20:35:26 följande:

Jag har varit totalt skengravid flera gånger.. önskan gör så med en. Men det KAN vara något. Ta ett test imorgon bitti så vet du säkert för stunden. :)

Okej aldrig upplever sken gravid eller någon i min närhet så vet lite om de. Min sambo tycker de är alldeles för mycket för mår illa fortfarande trots negativt test och bröt ihop när dottern sa godnatt för inser hur mycket jag saknar henne när hon varit hos sin bio pappa och hur fantastisk hon är och så mycket känslor. Känner mig ju knäpp. Men blir test imorgon med morgon urin får vi se. 
  • Horisonten
    Nomen123 skrev 2023-08-06 20:39:23 följande:
    Ja men då kan det ju absolut vara så att de är för tidigt.. 🙏 Förstår din känsla så mycket.
    Jag har inte ens en tanke på att testa mig, så jag inte tror att de kommer bli något här heller efter många månader med negativa test.. Hoppet finns, men inte riktigt tron ❤️
    Jag hoppas men vågar inte. Precis så känns de men bara vänta och hoppas kan inte göra mer. Drar så mycket mer i underlivet just nu ikväll. 
  • Horisonten
    EJT skrev 2023-08-07 06:31:04 följande:
    Horistonten - Det kan ju fortfarande vara för tidigt så jag skulle inte helt avsäga graviditet. Men det är jättesvårt det där med graviditeten! Man hoppas och önskar så mycket, och så är premenstruella symtom väldigt likt graviditetssymtom, så det är lätt att det är just premenstruella symtom man noterar. Eller bara att hjärnan spelar en ett spratt och man får massa symtom för man så gärna önskar, jag vet inte! Men senast för några sidor sen skrev ju t.ex. jag att jag var 99% säker på att jag var gravid, men sen dagen efter kom mensen ???? Det händer oss alla... Man får svälja sin stolthet, försöka ha lite distans åt allt, visa förståelse för en själv att man väldigt gärna vill detta och sen köra igen tänker jag. 

Men, som sagt, avvakta i alla fall BIM och se vad som händer. 
    Jo jag vet och du har rätt. Bara svårt hur jag kan inbilla mig vissa saker men vi får se. Vi tänker att jag skall testa onsdag igen så får vi se. Förmodligen har jag ju bim lördag eller söndag. Så bara vänta antingen att testen ändrar sig eller mensen kommer. 
  • Horisonten
    Syskonförsök skrev 2023-08-07 07:43:42 följande:

Alltså, inget är inbillning utan allt kan vara pms symtom, det var det jag menade med skengravid. De är önskan som ibland ger mer pms än normalt eller att en bara känner efter mer och tror de betyder graviditet. men hoppas på ett plus. Men vore det du känner faktiskt symtom så borde du sett det på stickan, så troligtvis är det att du bara känner av alla hormoner som är i denna fas och inte just hcg än. 

Kanske men mår fortfarande illa ömma bröst och svullen. Men får se. Just nu börjar jag fundera på om jag testat för tidigt. För appen sa ju bim på söndag och även när jag la in mina äl test men ändra ju eftersom jag trodde äl var fredag och då blev bim på lördag. Men kanske bara är äl+9 idag och bim-6. Kanske skulle räkna den längre som appen sa från början eftersom jag inte vet hur långa cyklar jag har just nu. Har ju bara haft en riktig sen spiralen togs ut. Känns som jag gjorde med dottern för 10 år sen. Så förstår inte varför eller hur jag kan må eller känna så starkt och de inte är något. Sambon tycker också de är konstigt för är så mycket och han märker ju på mig och hur känslig jag är men bara vänta och se om mensen kommer. Borde de synts även om de är tidigt?
  • Horisonten
    Anonym (Anonym) skrev 2023-08-07 08:57:01 följande:

Horisonten: kan vara för tidigt. Jag tror också på is i magen. Vänta några dagar ❤️

Kanske jag har ju räknat på lite kortare cykeln än appen sa först. Så kanske bara är äl+9 idag och bim-6 så skall vänta minst 2 dagar. Försöka. Då är jag isåfall ca äl+11 och bim-4. Annars bara vänta på mensen. 
  • Horisonten
    Anelaaa89 skrev 2023-08-07 13:14:02 följande:

Negativt på CB ultratidigt digital idag på BIM och mensvärk, jösses vad de svider varje gång. Men, det är bara att fortsätta försöka! 

Beklagar verkligen 😔
  • Horisonten

En helt annan fråga men ni kanske vet kan hjälpa ändå. 

jag har ont då de drar och typ oklar ner över blygdbenet och underlivet och så. Och även från ljumskarna. Någon som vet något bra sätt och lindra den värken och behaga känslan?? Någon som känner igen sig?

Svar på tråden BIM Augusti 2023