BIM Augusti 2023
Har varit där, när en är helt övertygad men de inte är något, jag skulle avvaktat någon mer dag Och privat ett vanligt igen. De är tufft att få ett ?inte gravid? slängt i ansiktet.
Har varit där, när en är helt övertygad men de inte är något, jag skulle avvaktat någon mer dag Och privat ett vanligt igen. De är tufft att få ett ?inte gravid? slängt i ansiktet.
Det kan ju faktiskt vara för tidigt:) skulle provat ett likadant test imorgon med morgonurin för att vars på det säkra :) sen annars vänta ett par dagar tkll
Jag har varit totalt skengravid flera gånger.. önskan gör så med en. Men det KAN vara något. Ta ett test imorgon bitti så vet du säkert för stunden. :)
Tog nytt test imorse digitalt. Inte gravid. Så inbillning allting. 🥲🥲
Alltså, inget är inbillning utan allt kan vara pms symtom, det var det jag menade med skengravid. De är önskan som ibland ger mer pms än normalt eller att en bara känner efter mer och tror de betyder graviditet. men hoppas på ett plus. Men vore det du känner faktiskt symtom så borde du sett det på stickan, så troligtvis är det att du bara känner av alla hormoner som är i denna fas och inte just hcg än.
Horisonten: kan vara för tidigt. Jag tror också på is i magen. Vänta några dagar ❤️
Negativt på CB ultratidigt digital idag på BIM och mensvärk, jösses vad de svider varje gång. Men, det är bara att fortsätta försöka!
En helt annan fråga men ni kanske vet kan hjälpa ändå.
jag har ont då de drar och typ oklar ner över blygdbenet och underlivet och så. Och även från ljumskarna. Någon som vet något bra sätt och lindra den värken och behaga känslan?? Någon som känner igen sig?