Gravid med bf Mars
Hejsan! Denna grupp är för gravida bf mars
Hejsan! Denna grupp är för gravida bf mars
Ett ?symtom? jag har är att jag vaknar pigg Supertidigt varje morgon 😂 någon annan?
Ett ?symtom? jag har är att jag vaknar pigg Supertidigt varje morgon 😂 någon annan?
@Sola13
Jag upplever samma!! Sover så dåligt också. Och det här med att vakna tidigt hade jag under min förra graviditet också.
Har ni andra bokat tidigt VUL?
Ser att ni skriver om symptom. Själv mår jag fortfarande sjukt illa heeela tiden. Idag tog jag första duschen på fem dagar (jag vet - äckligt) och efter det var jag däckad av illamående i fem timmar.
Har ni haft era inskrivningssamtal än? jag har inte bokat något än. Fattar inte hur jag ska kunna lämna lägenheten?
@Sola13
Jag upplever samma!! Sover så dåligt också. Och det här med att vakna tidigt hade jag under min förra graviditet också.
Har ni andra bokat tidigt VUL?
Jag skrev i facebookgruppen inatt, men om det är någon som inte är med i den så skriver jag här också. Vi fick missfall igår kväll (6+4). Ingen aning om det var en missed abortion eller om det faktiskt hände igår. Mina symptom försvann tidigt i vecka 6, men har förstått att de kan komma och gå.
Vi har sörjt hela dagen nu och ska försöka samla ihop oss för att orka med vardagen nästa vecka.
Jag har läst på olika ställen att det kan vara lättare att bl gravid direkt efter ett missfall. Har ni några erfarenheter? Jag behöver hopp.
Fy vad tråkigt att höra! Jag var med i gruppen förut men jag hoppade ur den igen :)
fick missfall innan vi fick vårt första barn, men blev gravid direkt efter, fick en riktig mens emellan. Det blev vår son :)
Cottis: jag har varit på inskrivning. Fick en tid klockan 8 på morgonen. Det var hemskt :D spydde inne på toaletten i väntrummet och barnmorskan sa till mig att hon såg på mitt ansiktsuttryck att jag nog mådde rätt illa, haha