• Anonym (MissLee)

Tagen på bar gärning vid otroget?

Har ni blivit påkomna mitt i akten, ELLER kommit på er äkta hälft vara otrogen? Vad hände? Hur reagerade ni? Hur påverkade det ert förhållande eller äktenskap efteråt? Var det värt det? Gjorde ni om det? Jag har viss erfarenhet men vill gärna först höra om era. Det är ett både spännande och traumatisk ämne. 

• Svar på tråden Tagen på bar gärning vid otroget?
  • CleoX

Jag har blivit tagen på bar gärning en gång på en större firmafest där jag, med min mans godkännande vill jag tillägga, smet iväg med en fd yngre arbetskollega till ett avskilt rum. Efter lite inledande sug och slickande så hade jag kjolen fått min tajta kjol uppdragen till midjan och kan knullade mig stående mot en vägg. Jag såg då hur dörren öppnades och hans fru eller sambo tittade in med stora förvånande ögon. Killen såg inget eftersom han var vänd mot mig med sitt ansikte mot mina bröst så jag låtsades som ingenting och lät honom knulla klart och komma. Både sexigt och pinsamt. Hon valde att stänga dörren när han kom och han fick reda på att hon sett det först lite senare. Blev tydligen jättejobbigt efteråt vilket ju är trist. Min gubbe blev dock heltänd när han fick höra det. Man reagerar olika. 

• Anonym (Lycklig man)
    CleoX skrev 2023-06-15 09:34:57 följande:

Jag har blivit tagen på bar gärning en gång på en större firmafest där jag, med min mans godkännande vill jag tillägga, smet iväg med en fd yngre arbetskollega till ett avskilt rum. Efter lite inledande sug och slickande så hade jag kjolen fått min tajta kjol uppdragen till midjan och kan knullade mig stående mot en vägg. Jag såg då hur dörren öppnades och hans fru eller sambo tittade in med stora förvånande ögon. Killen såg inget eftersom han var vänd mot mig med sitt ansikte mot mina bröst så jag låtsades som ingenting och lät honom knulla klart och komma. Både sexigt och pinsamt. Hon valde att stänga dörren när han kom och han fick reda på att hon sett det först lite senare. Blev tydligen jättejobbigt efteråt vilket ju är trist. Min gubbe blev dock heltänd när han fick höra det. Man reagerar olika. 

Svårt att försvara otrohet men det är var och ens ansvar . Vi verkar ha samma upplägg som ni och jag förstår att fin man gillade det!
  • CleoX
    Anonym (Lycklig man) skrev 2023-06-15 09:44:49 följande:
    Svårt att försvara otrohet men det är var och ens ansvar . Vi verkar ha samma upplägg som ni och jag förstår att fin man gillade det!
    Ja, jag kan tack min lyckliga stjärna att jag har en gubbe som gillar att se på när jag njut ohämmat med andra män och killar. Jag tänder själv att att låta honom titta på utan att få deltaga. Faktum är att jag även tände på att killens fru kom på oss, såg oss och att vi fortsatte knulla. Det låter ju tokigt, men för mig var det tändande.
  • Anonym (Lycklig man)
    CleoX skrev 2023-06-15 09:57:12 följande:
    Ja, jag kan tack min lyckliga stjärna att jag har en gubbe som gillar att se på när jag njut ohämmat med andra män och killar. Jag tänder själv att att låta honom titta på utan att få deltaga. Faktum är att jag även tände på att killens fru kom på oss, såg oss och att vi fortsatte knulla. Det låter ju tokigt, men för mig var det tändande.
    Det är en fantastisk känsla att se den man älskar njuta så.
    Förstår att det kan låta tokigt för många och har ibland tänkt att man kanske inte borde känna som man gör men varför inte när det ger oss så mycket
  • Anonym (MissLee)

Jag har blivit påkommen av min man på en ålandskryssning. Vi var ennstor grupp som åkt. Hade druckit ganska mycket, och hamnade på efterfest i hytt med ett gäng killar I en hytt nära vår. Hade sex med två av dem men dörren var inte helt stängd och min man hittades oss och öppnade dörren. Han gillade det inte alls. Han fick vänta utanför tills killarna var klara. Dålig stämning långt efterbild jag lova. Flera visste om det. Det är några år sedan nu men sånt glöms inte bort i första taget så konsekvenserna var ganska stora. Nej, det var inte värt det. 

• Anonym (dv fästman+bästis)

Kom på min dåvarande sambo/fästman ihop med min dåvarande bästis. Hon red honom i vår säng.

Nu är jag tyvärr en feg liten bitch så jag varken slogs eller skällde utan hanterade det som jag brukar hantera svåra situationer. Göra ingenting och börja gråta. Sedan flyttade jag hem till pappa (steg 2 i hantera svåra situationer ta hjälp av pappa). Bröt kontakten helt med dem, direkt. Min pappa fick hämta mina prylar.

Sveket svider ju fruktansvärt, men det där att ha agerat så tafatt/handfallet som jag gjorde svider med. Hade fantasier om att jag borde sparkat honom i pungen, slagit ner henne och en hel del ännu grövre extremt våldsamma grejer, men tyvärr.

• Anonym (M2)
    CleoX skrev 2023-06-15 09:34:57 följande:

Fast det var ju inte du som blev tagen på bar gärning, det var ju han du knullade. Varför kallar du det du gör för otrohet när det inte är det?
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (M2) skrev 2023-06-16 07:42:57 följande:
    Fast det var ju inte du som blev tagen på bar gärning, det var ju han du knullade. Varför kallar du det du gör för otrohet när det inte är det?
    Anonym (M2) skrev 2023-06-16 07:42:57 följande:

Mycket märklig fråga - deras sexstund innehåller ju en dimension av otrohet 
  • Anonym (dv fästman+bästis)

Lite offtopic men vad vulgära kvinnor blivit. Ja jag är en själv men det fan så man blir äcklad faktiskt. Bli påsatt av någon och "lite pinsamt men lät han göra klart" framför hans fru osv osv. Är det bara jag eller låter inte det där rent sociopatiskt? Eller som hyttgrejen ligga med två andra män framför mannen och tvinga honom att vänta? Fkn misshandel psykopati ärligt talat.

Om ni hade en jäkla aning om hur det där känns för partnern...så hade inte det spelat nån roll för ni är en bunt sociopater.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Tagen på bar gärning vid otroget?