• Anonym (MissLee)

Tagen på bar gärning vid otroget?

Har ni blivit påkomna mitt i akten, ELLER kommit på er äkta hälft vara otrogen? Vad hände? Hur reagerade ni? Hur påverkade det ert förhållande eller äktenskap efteråt? Var det värt det? Gjorde ni om det? Jag har viss erfarenhet men vill gärna först höra om era. Det är ett både spännande och traumatisk ämne. 

• Svar på tråden Tagen på bar gärning vid otroget?
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-22 09:40:15 följande:
    Jag är 45 nu. Min kompis/kk är skitsnygg. Typ fitnesskropp och 6-pack på magen. Dessutom lagom välutrustad med strax över 20 cm mellan benen. Har även talets gåva. Han har inte speciellt svårt för att få tag i damer oavsett ålder.
    Vi är jämngamla då vi två. Hans kuk syns väl inte när han har kläderna på sig tänker jag.
  • Anonym (Kåt-Lisa)
    Man 78 skrev 2023-06-22 10:26:09 följande:
    Vi är jämngamla då vi två. Hans kuk syns väl inte när han har kläderna på sig tänker jag.
    Aldrig hört talas om "storkukslugn"?
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-22 10:38:47 följande:
    Aldrig hört talas om "storkukslugn"?
    Nä men kan ju gissa vad det syftar på nu när du nämner det. 
  • Man 78
    wolf666 skrev 2023-06-22 10:45:15 följande:
    Cool fantasierna flödar i den här tråden, trevligt!
    Jag tycker det mesta verkar helt trovärdigt men jag är kanske naiv ;)
  • wolf666
    Man 78 skrev 2023-06-22 10:47:22 följande:
    Jag tycker det mesta verkar helt trovärdigt men jag är kanske naiv ;)
    När man skriver att man träffar män med över 20 cm som om det vore normalt så infinner sig en viss tveksamhet hos mig Solig
  • Anonym (Kåt-Lisa)
    wolf666 skrev 2023-06-22 10:54:35 följande:
    När man skriver att man träffar män med över 20 cm som om det vore normalt så infinner sig en viss tveksamhet hos mig Solig
    Så jävla ovanligt som du tror är det inte. Nä, de flesta har inte så stora men de är inga enhörningar.
  • wolf666
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-22 11:59:38 följande:
    Så jävla ovanligt som du tror är det inte. Nä, de flesta har inte så stora men de är inga enhörningar.
    Du har byggt upp en statistik-databas över dina miljontals ligg hör jag.

Imponerande. Men du behöver väl inte svära för det Obestämd
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Taurus)

Hej Kåt-Lisa!!

Storkukslugn har egentligen inte med storleken att göra, det handlar mer om självförtroende, om man är nöjd med sin kuk, och känner att man kan tollfredställa en kvinna. Troligen har vederbörande ett bra redskap. Första gången jag hörde ordet var från en tjej, och jag koppmade direkt, jag skulle nog säga att jag har ett storkukslugn, då jag är nöjd med min penis och är bekväm när det kommer till stt knulla. Nu håller jag mig till en partner, medan jag förstår att du föredrar lite variation.

Allt gott!!👉👌

Svar på tråden Tagen på bar gärning vid otroget?