• Anonym (MissLee)

Tagen på bar gärning vid otroget?

Har ni blivit påkomna mitt i akten, ELLER kommit på er äkta hälft vara otrogen? Vad hände? Hur reagerade ni? Hur påverkade det ert förhållande eller äktenskap efteråt? Var det värt det? Gjorde ni om det? Jag har viss erfarenhet men vill gärna först höra om era. Det är ett både spännande och traumatisk ämne. 

• Svar på tråden Tagen på bar gärning vid otroget?
  • Anonym (Kåt-Lisa)
    Vildhane skrev 2023-06-20 11:00:45 följande:
    Hur känns det att veta att du förmodligen tog en slägga och slog honom över hjärtat.. Och att han förmodligen kommer ha problem i framtida förhållanden, om han inte hittar någon 10 gånger bättre kvinna som kan fixa den skadan så som du har lyckats ställa till? 
    Det kändes inte så bra men nu är han gift och har två barn och är lycklig så det är bra.
  • Vildhane
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-20 20:40:31 följande:
    Nä inte så stolt. Har mer konstaterat att jag är sån så håller mig borta från fasta förhållanden i framtiden.
    Vad bekvämt. Då behöver man liksom aldrig ta ansvar för någonting, och slipper växa upp.

Har du blivit sårad själv utav någon, eller beror det på att du lider av bekräftelsebehov?
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-20 20:43:02 följande:
    Det kändes inte så bra men nu är han gift och har två barn och är lycklig så det är bra.
    Slutet gott allting gott för samtliga inblandade. 
  • Anonym (Kåt-Lisa)
    Man 78 skrev 2023-06-20 20:45:37 följande:
    Slutet gott allting gott för samtliga inblandade. 
    Ja till slut men det var inte så kul då. Speciellt inte för honom. Jag fick ju skylla mig själv.
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-20 20:54:44 följande:
    Ja till slut men det var inte så kul då. Speciellt inte för honom. Jag fick ju skylla mig själv.
    Nej det förstår jag. Men hur kom det sig att han hade två kompisar som du lyckades få till det med samtidigt? Låter som en porrfilm som sagt :)
  • Anonym (Mm)
    Anonym (jaha) skrev 2023-06-20 14:45:08 följande:
    ALLA dömer, ink du, jag menar du verkar ju döma de som kritiserar otrohet ganska friskt :)... så att påstå att man inte dömer är ju bara ren BS.

Att kritisera en persons handlingar är väl inte att döma ut personen?

Nej det var absolut inte svart på vitt, utan mer något i stil med, det är inte ok, men ok ändå... lite sådär som när folk säger.... jag är inte rasist MEN... följt av något riktigt rasistiskt Drömmer
    Ja, alla dömer. Nej, jag dömer inte ut någon otrohets-kritiserare, kallar dem för Rövhål, narcissister eller annat.

Om du tycker att kritisera en persons handlingar inte är att döma personen så var det väl just så det var fråga om, han tycker inte det är schysst men han dömer inte personen.

Det STÅR svart på vitt vad han sa, inte att det han sa var svart-vitt. Håll isär de två
  • Anonym (Kåt-Lisa)
    Man 78 skrev 2023-06-20 20:59:37 följande:
    Nej det förstår jag. Men hur kom det sig att han hade två kompisar som du lyckades få till det med samtidigt? Låter som en porrfilm som sagt :)
    De hade tittat på mig sen jag blev ihop med mitt nu mera ex. Jag hade väl också varit lite flörtig och tyckte att de var snygga. Alla tre jobbar på samma ställe så det var på en jobbfest. Jag var trött och ville gå hem men min sambo ville gå vidare på stan. När jag var på väg ut genom dörren på deras jobb stod de utanför och tog lite frisk luft. De erbjöd sig att följa mig hem, vilket inte var så långt. Sen ledde det ena till det andra.....
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-20 23:02:35 följande:
    De hade tittat på mig sen jag blev ihop med mitt nu mera ex. Jag hade väl också varit lite flörtig och tyckte att de var snygga. Alla tre jobbar på samma ställe så det var på en jobbfest. Jag var trött och ville gå hem men min sambo ville gå vidare på stan. När jag var på väg ut genom dörren på deras jobb stod de utanför och tog lite frisk luft. De erbjöd sig att följa mig hem, vilket inte var så långt. Sen ledde det ena till det andra.....
    Alkohol brukar kunna hjälpa till i sådana lägen ja. 
    Dubbelmacka också ja. 

Vad hände när han kom in och såg er in action?
  • Anonym (Kåt-Lisa)
    Man 78 skrev 2023-06-20 23:06:29 följande:
    Alkohol brukar kunna hjälpa till i sådana lägen ja. 
    Dubbelmacka också ja. 

Vad hände när han kom in och såg er in action?
    Han blev chockad, arg och ledsen. Killarna smet iväg ganska snabbt. Sen ville han ha en förklaring och den enda jag kunde ge honom var att jag var full och kåt. Då gick han in i klädkammaren, tog tag i mina kläder, så lycket han kunde bära och slängde ut dem från balkongen. Sen sa han att jag hade 12 timmar på mig att plocka med min skit och slänga in nyckeln genom brevinkastet. Sen gick han. Vet fortfarande inte vart. Jag hade flyttat in i hans lägenhet året innan och blev då utslängd vid denna händelse. 
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-21 00:33:02 följande:
    Han blev chockad, arg och ledsen. Killarna smet iväg ganska snabbt. Sen ville han ha en förklaring och den enda jag kunde ge honom var att jag var full och kåt. Då gick han in i klädkammaren, tog tag i mina kläder, så lycket han kunde bära och slängde ut dem från balkongen. Sen sa han att jag hade 12 timmar på mig att plocka med min skit och slänga in nyckeln genom brevinkastet. Sen gick han. Vet fortfarande inte vart. Jag hade flyttat in i hans lägenhet året innan och blev då utslängd vid denna händelse. 
    Det var ett mindre porrigt avslut, började i dur men slutade i moll. 
    Tur han har familj nu då och är nöjd och du är singel och nöjd.
Svar på tråden Tagen på bar gärning vid otroget?