• Anonym (MissLee)

Tagen på bar gärning vid otroget?

Har ni blivit påkomna mitt i akten, ELLER kommit på er äkta hälft vara otrogen? Vad hände? Hur reagerade ni? Hur påverkade det ert förhållande eller äktenskap efteråt? Var det värt det? Gjorde ni om det? Jag har viss erfarenhet men vill gärna först höra om era. Det är ett både spännande och traumatisk ämne. 

• Svar på tråden Tagen på bar gärning vid otroget?
  • Anonym (Kåt-Lisa)
    Anonym (Taurus) skrev 2023-06-25 09:05:59 följande:

Hej Kåt-Lisa!!

Storkukslugn har egentligen inte med storleken att göra, det handlar mer om självförtroende, om man är nöjd med sin kuk, och känner att man kan tollfredställa en kvinna. Troligen har vederbörande ett bra redskap. Första gången jag hörde ordet var från en tjej, och jag koppmade direkt, jag skulle nog säga att jag har ett storkukslugn, då jag är nöjd med min penis och är bekväm när det kommer till stt knulla. Nu håller jag mig till en partner, medan jag förstår att du föredrar lite variation.

Allt gott!!👉👌

Skulle nog säga att de flesta som besitter ett storkukslugn har modell större. Visst kan det hända att en och annan med normalstorlek också har det men det hör till ovanligheten enligt min erfarenhet.
    Att hålla sig till en är inte rikrigt min grej. :)
  • Anonym (Taurus)

Hej Kåt-Lisa!!

Jag har ingen statistik på kukstoröek i relation till sinnestämning, beat's me. Jag har förstått att du .ed både glädje och tillfredsställelse knullar grabbar/män och föredrar dem med en XL i brallan, det tycker jag att du gör rätt i. Livet är till för att avnjutas och inte minst sexlivet.

Allt gott & kör hårt!!👉👌

• soda666
    Anonym (Ligger runt) skrev 2023-06-19 15:09:41 följande:

Jag tror jag legat runt i stort sett konstant i mitt hittills 45-åriga liv. Det är nog lite för enkelt för kvinnor som mig att hitta "liggmaterial". Sen har det väl med mitt jobb att göra, ligger ute på konferenser och mycket resor till olika rekryteringsuppdrag.

Utan att skryta ser jag nog inte så pjåkig ut för min ålder heller. Skaffade sillisar för några år sen och det har en viss effekt också absolut.

Och nej, jag behöver inte vara särskilt aktiv. Det finns hela tiden karlar som vill....

Hänvisar till mitt inlägg 😀

• Anonym (Kl)

Med storkukslugn, menar ni såna där dryga muppar som tror att det räcker med att ha stor kuk för att deras ligg ska bli nöjda?

• Anonym (Villman)

Har upplevt båda, att bli påkommen och att komma på en partner. Hur reaktionerna blivit har varierat otroligt mycket under åren. Allt har för mig berott på hur mogen man har varit vid tillfället, hur förhållandet i övrigt har sett ut och hur involverade har de otrogna varit med varandra känslomässigt. Har varit allt från att vända på klacken packa väskan och dra och till att under en tid dela på en partner.

• Anonym (jaha)
    Anonym (Taurus) skrev 2023-06-25 23:14:45 följande:

Hej Kåt-Lisa!!

Jag har ingen statistik på kukstoröek i relation till sinnestämning, beat's me. Jag har förstått att du .ed både glädje och tillfredsställelse knullar grabbar/män och föredrar dem med en XL i brallan, det tycker jag att du gör rätt i. Livet är till för att avnjutas och inte minst sexlivet.

Allt gott & kör hårt!!👉👌

Jamendåså... så förmodar jag att du själv är ok med att din fru kommer hem skönt nyknullad av män med storlek XL i brallan, livet är ju till för att avnjutas eller hur?
  • Anonym (Urk..)
    Anonym (jaha) skrev 2023-07-22 17:56:56 följande:
    Jamendåså... så förmodar jag att du själv är ok med att din fru kommer hem skönt nyknullad av män med storlek XL i brallan, livet är ju till för att avnjutas eller hur?
    Tragiskt hur män blir kladdiga i brallan av dessa inlägg..
  • Anonym (Lycklig man)
    Anonym (jaha) skrev 2023-07-22 17:56:56 följande:
    Det är helt fantastikt när min fru gör det. Sen är stirleken iofs ganska ointressant för oss båda. Hennes favoritälskare har avsevärt mindre än mig men hon är jävligt nöjd när hon träffat honom!
  • Anonym (Villman)

Det klassiska, jag var ganska nygift och kom hem kvällen innan än det var sagt från början från en jobbresa. Köper en bukett blommor på lokala stormarknaden och åker hem. Hela huset är nedsläckt men det lyser i källarfönstren. Blir lite konfunderad då hon normalt inte brukar gilla att vara i källaren, det är mest jag som tittar på sport själv där. Går in, hänger av mig och hör musik och ljud från källaren. Går ner och hör mer ljud?.va f-n kollar hon på porrfilm? Smyger fram och kikar in i gillestugan, där har hon sex med tre manliga kolleger från posten där hon jobbar?.chockad vågar jag inte röra mig. Äckel och ilska väller upp men jag drar mig tillbaka, lägger blommorna på köksbordet. Drar på mig jackan tar min packning igen sätter mig i bilen och åker iväg.

• Anonym (jaha)
    Anonym (Lycklig man) skrev 2023-07-22 23:27:42 följande:
    Det är helt fantastikt när min fru gör det. Sen är stirleken iofs ganska ointressant för oss båda. Hennes favoritälskare har avsevärt mindre än mig men hon är jävligt nöjd när hon träffat honom!
    Ni tillhör nog en ganska lite monoritet för de flesta gillar nog inte att deras partner knullar någon annan i EXKLUSIVA relationer.

Om båda gillar att knulla andra och är ok med att deras partner gör det så lever man ju inte i en EXKLUSIV relation utan en öppen och har då inte ett dugg med otrohet att göra som denna tråd faktiskt handlar om.

Så kort sagt, kul för er att ni båda trivs med det ni gör, men det vore bra om du kunde skilja på öppna relationer och exklusiva.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Villman) skrev 2023-07-23 11:10:05 följande:

Det klassiska, jag var ganska nygift och kom hem kvällen innan än det var sagt från början från en jobbresa. Köper en bukett blommor på lokala stormarknaden och åker hem. Hela huset är nedsläckt men det lyser i källarfönstren. Blir lite konfunderad då hon normalt inte brukar gilla att vara i källaren, det är mest jag som tittar på sport själv där. Går in, hänger av mig och hör musik och ljud från källaren. Går ner och hör mer ljud?.va f-n kollar hon på porrfilm? Smyger fram och kikar in i gillestugan, där har hon sex med tre manliga kolleger från posten där hon jobbar?.chockad vågar jag inte röra mig. Äckel och ilska väller upp men jag drar mig tillbaka, lägger blommorna på köksbordet. Drar på mig jackan tar min packning igen sätter mig i bilen och åker iväg.

Oj vilken överraskning. Jag är nyfiken. Har du lämnat blommorna med avsikt?

Har du lämnat hennne direkt? 
  • Anonym (Villman)

Blommorna lämnade jag typ bara som bevis för att jag varit där. Vi hade inga gemensamma barn så allt gick snabbt och mäklaren sålde huset det var enda gången vi såg varandra igen när vi skrev på försäljningen. Jag fick min dag att plocka saker från huset, ville bara ha mina egna saker jag haft med mig. 

• Studentpappa
    Anonym (Kl) skrev 2023-07-09 22:41:40 följande:

Med storkukslugn, menar ni såna där dryga muppar som tror att det räcker med att ha stor kuk för att deras ligg ska bli nöjda?

Det handlar väl om att ha gott självförtroende och inte nödvändigtvis relaterat till just kuken. Du vågar utan att skämmas för det köra en bil utan status, göra saker som inte är macho. 

Typ raka motsatsen till en hetsig fjant i en BMW..
    Ride it like you stole it
  • Anonym (Man)
    Anonym (Villman) skrev 2023-07-29 21:42:13 följande:

Blommorna lämnade jag typ bara som bevis för att jag varit där. Vi hade inga gemensamma barn så allt gick snabbt och mäklaren sålde huset det var enda gången vi såg varandra igen när vi skrev på försäljningen. Jag fick min dag att plocka saker från huset, ville bara ha mina egna saker jag haft med mig. 

Tack för att du följde upp. 

Usch vilken skam hon bar på.
    Vad bra att det gick att lösa allt så smidigt. 
  • Anonym (Lite mindre)

Angående diskussionen om storkukslugn: Jag har fått höra det av ett par kvinnor, att jag har ett storkukslugn trots att jag har en kuk som är lite under medel. Jag har genom åren lärt mig att min kuk duger. Sen finns det naturligtvis alltid de som har en fetisch för stora kukar och då är det ju inte min sorts kvinna.

På Bodycontact har jag alltid varit öppen med måtten på min kuk  (där finns det ett ställe i profilen att fylla i kukstorlek eller bröststorlek) och det har aldrig varit nån kvinna som ens kommenterat det.

Nej, det handlar om självförtroende och självkänsla som man kan ha t.o.m. om man har en lite mindre kuk.

Jag har varit otrogen en hel del men aldrig blivit tagen på bar gärning. Inte heller avslöjat nån.

Svar på tråden Tagen på bar gärning vid otroget?