Man 78 skrev 2023-06-22 00:19:20 följande:
Har du fler roliga och eller intressanta incidenter att dela med dig av?
Detta hände när jag var 15-16. Kommer ihåg att jag hade moppe då. Jag var en av de få tjejer som körde cross-moppe.
Jag och ett par andra tjejer sovv över hos en kompis. På kvällen hade vi grillat med hennes familj. Både hennes äldre bröder och pappa såg väääääldigt bra ut. Typ fotomodell-snygga. Det tyckte de andra tjejerna också.
När jag smög upp på toa fram på morgonkvisten såg jag hennes pappa i soffan, naken och runkandes till porrfilm. Jag var rätt nödig så smög bara förbi och till toan. På vägen tillbaka stannade jag och tittade. Till slut upptäckte han mig men slutade inte att runka och frågade om jag gillade vad jag såg. Det kunde jag inte förneka. Han frågade om jag ville suga och det hade jag inget emot. Det dröjde inte länge innan han kom och sprutade mig i ansiktet. Precis när jag sitter där på golvet med spermakladd i hela ansiktet kommer en av de andra tjejerna.
Hon lovade dyrt och heligt att hålla tyst men det spred sig ju som en löpeld. Min dåvarande pojkvän gjorde slut direkt ryktet nådde honom. Vilket dröjde ungefär fem timmar.....
Jag och kompisens pappa hade sex flera gånger efter det. Hans fru trodde aldrig på ryktet utan trodde att tjejerna var elaka mot mig. Jag hade väl snott en och annan pojkvän från andra tjejer så jag var inte så populär bland en del tjejer.