• Man 78

Tagen på bar gärning vid otroget?

Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-20 10:08:58 följande:

Jag tillhör den sortens människa som inte lyckats vara trogen i ett enda förhållande. Det är inget jag är stolt över och nu vid 45 års ålder bestämt mig för att inte ha något fast förhållande mer. Har alltid haft lätt för att få killar. Både som förhållanden och ren sex. Har blivit tagen på bar gärning flera gånger men värst var nog när jag precis förlovat mig med en kille. Otroligt snäll och fin kille! Tänkte att nu ska jag skärpa mig, han ska bli far till mina barn. Höll mig i skinnet i ett helt år. Blev påkommen när hans två storkukade kompisar dubbelmackade mig hemma i soffan. Det hela gjorde det inte bättre av att han hade komplex för sin normalstora kuk. Han hittade alltså mig mitt i en orgasm med två välutrustade och vältränade män. 
    Förlovningen avbröts där och då......

Ja, jag vet att jag är ett kåt-svin!

Låter som en porrfilm. Verkar vara fina kompisar han hade, respekterar honom och allt. 
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-20 20:43:02 följande:
    Det kändes inte så bra men nu är han gift och har två barn och är lycklig så det är bra.
    Slutet gott allting gott för samtliga inblandade. 
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-20 20:54:44 följande:
    Ja till slut men det var inte så kul då. Speciellt inte för honom. Jag fick ju skylla mig själv.
    Nej det förstår jag. Men hur kom det sig att han hade två kompisar som du lyckades få till det med samtidigt? Låter som en porrfilm som sagt :)
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-20 23:02:35 följande:
    De hade tittat på mig sen jag blev ihop med mitt nu mera ex. Jag hade väl också varit lite flörtig och tyckte att de var snygga. Alla tre jobbar på samma ställe så det var på en jobbfest. Jag var trött och ville gå hem men min sambo ville gå vidare på stan. När jag var på väg ut genom dörren på deras jobb stod de utanför och tog lite frisk luft. De erbjöd sig att följa mig hem, vilket inte var så långt. Sen ledde det ena till det andra.....
    Alkohol brukar kunna hjälpa till i sådana lägen ja. 
    Dubbelmacka också ja. 

Vad hände när han kom in och såg er in action?
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-21 00:33:02 följande:
    Han blev chockad, arg och ledsen. Killarna smet iväg ganska snabbt. Sen ville han ha en förklaring och den enda jag kunde ge honom var att jag var full och kåt. Då gick han in i klädkammaren, tog tag i mina kläder, så lycket han kunde bära och slängde ut dem från balkongen. Sen sa han att jag hade 12 timmar på mig att plocka med min skit och slänga in nyckeln genom brevinkastet. Sen gick han. Vet fortfarande inte vart. Jag hade flyttat in i hans lägenhet året innan och blev då utslängd vid denna händelse. 
    Det var ett mindre porrigt avslut, började i dur men slutade i moll. 
    Tur han har familj nu då och är nöjd och du är singel och nöjd.
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-21 14:04:11 följande:
    Nä det var inte så porrigt. Blev mer porrigt några timmar senare när en av killarna hjälpte mig att flytta. Då blev jag påsatt bakifrån i förrådet. 
    Så trotts allt var du ändå kåt?..
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-21 23:42:24 följande:
    Ja då var det ju bara att köra på. Det var ju ändå slut med killen.
    Du lever upp till ditt alias :)
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-22 00:17:37 följande:
    Japp!!
    Har du fler roliga och eller intressanta incidenter att dela med dig av? 
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-22 08:32:01 följande:
    Detta hände när jag var 15-16. Kommer ihåg att jag hade moppe då. Jag var en av de få tjejer som körde cross-moppe.
    Jag och ett par andra tjejer sovv över hos en kompis. På kvällen hade vi grillat med hennes familj. Både hennes äldre bröder och pappa såg väääääldigt bra ut. Typ fotomodell-snygga. Det tyckte de andra tjejerna också. 

När jag smög upp på toa fram på morgonkvisten såg jag hennes pappa i soffan, naken och runkandes till porrfilm. Jag var rätt nödig så smög bara förbi och till toan. På vägen tillbaka stannade jag och tittade. Till slut upptäckte han mig men slutade inte att runka och frågade om jag gillade vad jag såg. Det kunde jag inte förneka. Han frågade om jag ville suga och det hade jag inget emot. Det dröjde inte länge innan han kom och sprutade mig i ansiktet. Precis när jag sitter där på golvet med spermakladd i hela ansiktet kommer en av de andra tjejerna. 

Hon lovade dyrt och heligt att hålla tyst men det spred sig ju som en löpeld. Min dåvarande pojkvän gjorde slut direkt ryktet nådde honom. Vilket dröjde ungefär fem timmar..... 

Jag och kompisens pappa hade sex flera gånger efter det. Hans fru trodde aldrig på ryktet utan trodde att tjejerna var elaka mot mig. Jag hade väl snott en och annan pojkvän från andra tjejer så jag var inte så populär bland en del tjejer.
    Ja du det var allt en porrig historia, låter som en porrfim även den?
    Det går ju att ifrågasätta den här pappans beteende, ha sex med sin dotters 15-åriga kompis. 
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-22 09:05:51 följande:
    Det var inte den enda pappan jag hade sex med vid den åldern. Det var den enda som avslöjades.....
    Finns rätt många män som inte skulle säga nej till 15-åriga dotterns kompisar. 
    Har en killkompis/ibland kk i min ålder som satt på minst tre av sin dotters kompisar. Hans dotter är 16-17 nu.
    Hur gammal är du nu? I mina öron låter det otroligt att det finns så många tonåringar som vill knulla gubbar. 
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-22 09:40:15 följande:
    Jag är 45 nu. Min kompis/kk är skitsnygg. Typ fitnesskropp och 6-pack på magen. Dessutom lagom välutrustad med strax över 20 cm mellan benen. Har även talets gåva. Han har inte speciellt svårt för att få tag i damer oavsett ålder.
    Vi är jämngamla då vi två. Hans kuk syns väl inte när han har kläderna på sig tänker jag.
  • Man 78
    Anonym (Kåt-Lisa) skrev 2023-06-22 10:38:47 följande:
    Aldrig hört talas om "storkukslugn"?
    Nä men kan ju gissa vad det syftar på nu när du nämner det. 
  • Man 78
    wolf666 skrev 2023-06-22 10:45:15 följande:
    Cool fantasierna flödar i den här tråden, trevligt!
    Jag tycker det mesta verkar helt trovärdigt men jag är kanske naiv ;)
Svar på tråden Tagen på bar gärning vid otroget?