Inlägg från: Anonym (M2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M2)

Tagen på bar gärning vid otroget?

CleoX skrev 2023-06-15 09:34:57 följande:

Jag har blivit tagen på bar gärning en gång på en större firmafest där jag, med min mans godkännande vill jag tillägga, smet iväg med en fd yngre arbetskollega till ett avskilt rum. Efter lite inledande sug och slickande så hade jag kjolen fått min tajta kjol uppdragen till midjan och kan knullade mig stående mot en vägg. Jag såg då hur dörren öppnades och hans fru eller sambo tittade in med stora förvånande ögon. Killen såg inget eftersom han var vänd mot mig med sitt ansikte mot mina bröst så jag låtsades som ingenting och lät honom knulla klart och komma. Både sexigt och pinsamt. Hon valde att stänga dörren när han kom och han fick reda på att hon sett det först lite senare. Blev tydligen jättejobbigt efteråt vilket ju är trist. Min gubbe blev dock heltänd när han fick höra det. Man reagerar olika. 

Fast det var ju inte du som blev tagen på bar gärning, det var ju han du knullade. Varför kallar du det du gör för otrohet när det inte är det?
  • Anonym (M2)
    Anonym (Vivi) skrev 2023-06-16 08:58:26 följande:
    Anonym (M2) skrev 2023-06-16 07:42:57 följande:
    Fast det var ju inte du som blev tagen på bar gärning, det var ju han du knullade. Varför kallar du det du gör för otrohet när det inte är det?

Mycket märklig fråga - deras sexstund innehåller ju en dimension av otrohet 
    Ja, fast det var ändå inte skribenten som blev tagen på bar gärning. 
  • Anonym (M2)
    Anonym (Vivi) skrev 2023-06-16 09:30:05 följande:
    Vad är problemet med att som kvinna vara rättfram, ta för sig och njuta av det sköna livet kan erbjuda?

Ska bara männen få det menar du?
    Det är att det handlar om otrohet som gör det vulgärt. För den som är otrogen är ju så långt ifrån rättfram man kan vara, eftersom den ljuger för sin partner. Detta gäller oavsett kön. Fråga den bedragne om den tycket det är ok att partner är rättfram och tar för sig vad livet kan erbjuda.
  • Anonym (M2)
    Anonym (jaha) skrev 2023-06-16 14:26:47 följande:
    Kanske för att även om han själv inte var otrogen så var han delaktig i det?

När två personer beter sig som ett rövhål mot en tredje så brukar man klassa både huvudpersonen och medhjälparen som rövål, möjligen kan man kanske klassa den ena som ett stort rövhål och den andra som ett lite mindre rövhål men båda är ju ändå rövhål.
    Ja, har jag sagt något annat? 
Svar på tråden Tagen på bar gärning vid otroget?